Bukefalos 28 år!

Sv: Priser

Var glad att du inte fick det som en av mina kompisar fick på en dressyrtävling. Hon fick ett häfte om hälsokurer med vinäger, och en keps med en silhuettbild på ett naket par i ett badkar, med texten "if you feel like it - Do it!"

Hahahaaa :rofl: :D :rofl:
Hur kan man ens komma på tanken att ge bort något sådant?
 
Sv: Priser

För att sponsorn skänkte det, och för att det faktiskt är ANVÄNDBART! Tycker man att de är fula kan man ju åtminstone torka hästben med dem...

Var glad att du inte fick det som en av mina kompisar fick på en dressyrtävling. Hon fick ett häfte om hälsokurer med vinäger, och en keps med en silhuettbild på ett naket par i ett badkar, med texten "if you feel like it - Do it!"


:eek: Okej ..:rofl:
Det är ju tråkigt att få sånt som man verkligen aldrig kommer att använda..
 
Sv: Priser

På stilhoppnings mästerskap i USA vann jag en suuuuuper fin läder grimma med läder grimskaft och ett mörkblått fleece täcke. det var fint tyckte jag :D.
 
Sv: Priser

Hm, jag har fått såna roliga saker som en handduk, en OSTHYVEL... ja det var väl det jag kom på. Längesen jag tävlade :angel: Men de priserna var på LD-LC på klubbtävling...

hahah, jag vann en smörkniv en gång ;)
 
Sv: Priser

en smörkniv? :rofl: när har man användning till det? nåja. rätt kul ändå. det konstigast jag fått var ett glas...men det använder jag faktiskt:D
 
Sv: Priser

hmm.. en gång vann jag en påse från prisextra med sushi i! haha:rofl:
tur att man gillar det...:angel:
men dte bästa jag vunnit var nog pengar, snyggt shabrak, morötter och rosett och plakett såklart ;)
 
Sv: Priser

Har inte så mycket att välja mellan med ändå har vunnit två rosetter, Vi har haft två hopptävlingar i mitt stallet och jag vill ju så gärna va med även fast jag inte kan rida på min lilla shettis så sprang jag brevid och hoppa typ som agillity. Försa gången vi hade det så fick alla som va med en vitt rosett. Och nästa gång körde vi med tid och fel. Då fick vi en gul rosett kanske låter bra 3 ;) Men det va inte många med men det va bara roligt och vara med en mysdag i stallet och grilla korv sen :bump:
 
Sv: Priser

engång i en reg la fick jag en handduk, användbart kanske, men kul. nej. en annan plaserad i den klassen fick fem liter motorolja :rofl: men hmm de finaste, äran :smirk:
 
Sv: Priser

Jag tycker det är roligt att få segertäcken, gärna med en text på, kanske klubbens namn, klass, eller distrikt och år om det skulle vara DM. Pengar var jättebra, så att tävlingen inte blev så dyr.

Det konstigaste jag fått var nog ett "mjukisdjur" på en lokal ponnydressyr. Här är en bild på skapelsen...:angel:
Har vunnit nyckelringar också en gång, det var inte heller så roligt.
 
Sv: Priser

måste vara segertäcken .. täckoman som man är *ler* :D annars schabrak är bra.och såklart rosetterna och plaketterna :)
 
Sv: Priser

Jag vann en hel massa godis en gång men så glömde jag att hämta ut det!:cry:
 
Sv: Priser

En häst i glas :d Katten har dock vält den så båda öronen har trillat av :cry: Rosetter och en medalj :D
Har fått en nyckelring en gång oxå inte så kul direkt...
 
Sv: Priser

Jag vann en "diamant" av glas, påskgodis, rosett och plakett på en lokal dressyr tävling 1/4-07 i Munkedal. :bump: :bump: :bump:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Ingen ryttare har vunnit så många femstjärniga fälttävlan som William Fox-Pitt. Han hade slagläge även i årets upplaga av Badminton...
Svar
0
· Visningar
111
Senast: Gunnar
·
Tävling Jag vet inte om denna borde ligga här eller på Allmänt, men tänker att hästmänniskor borde hitta hit. På våra klubbtävlingar och 1*...
Svar
13
· Visningar
999
Senast: warg
·
Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
550
Senast: shebeen
·
  • Artikel
Hästnyheter Sara Algotsson Ostholt var nära trestjärnig seger i Tyskland och Ludwig Svennerstål har tagit sin karriär som hobbyryttare till...
Svar
0
· Visningar
43
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp