Bukefalos 28 år!

Problem med batterigaggregatet FOGA techtronic 2000B

sassiball

Trådstartare
Är det någon mer som har en sådan och har sparat bruksanvisningen för jag hittar den inte..... nu skulle den igång och jag får inte igång den. Jag kopplar in batteriet men den röda lampan som ser ut som ett batteri bara blinkar, strömlampan blinkar inte alls. Batteriet är laddat och fungerar på det andra aggregatet.

Hittar inte garantibeviset heller .... har lagt det på ett säkert ställe....:meh:

Vi har öppnat och tittat den är ren, hel inget trasigt invändigt, den ser ut som helt ny.
 
Ingen som vet något ? hmm får väl åka ner till lantmännen imorgon och se om de kan hjälpa mig.
 
Hittade garantibeviset och det gick ut i somras såklart. Nu börjar jag bli irriterad, här köper man något för 2500 kr och så håller det i tre säsonger!!! När jag har behandlat det som porslin, haft det inomhus så fort det inte använts och som sagt ser helt nytt ut. Kommer aldrig köpa det här märket igen, verkar ju vara rena skiten.
 
Aggregat från Euro Gard, är det något att ha? Tittar på en som heter Eurogard A4000. Kostar 3000 och man vill ju gärna att det håller mer än tre säsonger.
 
Uppdaterar lite här var i affären där jag köpte den, de testade den på ett helt nytt batteri och den fungerar! ? jag som testade den på ett fulladdat batteri hemma, iof några år gammalt så antagligen för dåligt för att den nyare apparaten ens skulle starta. Så jag avvaktar med att köpa nytt i alla fall. Ska köpa nytt batteri istället :D
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej. Vår lilla Chihuahua-kille (6år) började runt jul använda Tropical clean teeth gel för att få bort lite tandsten. På...
Svar
4
· Visningar
3 361
Senast: Sol
·
Hästvård Nu ser det ut som så att vi kommer hämta hem ett sto på 17 år, det är av en vän som känner att hen ej har tid, erfarenhet och ekonomi...
Svar
4
· Visningar
1 862
Senast: NotlikeI
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 579
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Varning för sjukt långt inlägg!! Håller på och ältar.. Har varit på återbesök hos vet idag och hästen är fortfarande halt. Jag...
Svar
19
· Visningar
4 982

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp