Problem med mobilversionen

Fantastiskt bra respons :) men inloggningssidan beter sig fortfarande lika dant för mig. Testade nyss att logga in och den skrollade på som vanligt, hinner inte ens skriva i första bokstaven i mitt användarnamn innan den drar iväg.
 
Fantastiskt bra respons :) men inloggningssidan beter sig fortfarande lika dant för mig. Testade nyss att logga in och den skrollade på som vanligt, hinner inte ens skriva i första bokstaven i mitt användarnamn innan den drar iväg.
Samma här. Dels blir jag utloggad hela tiden och när jag skall logga in så så fort jag trycker på rutan där man skall skriva sitt namn (Tora) så rullar sidan ner och skapa ett användar konto blir i kryssat istället.
 
Senaste veckan (?) har jag haft problem med att mobilversionen av buke varit väldigt seg. Sidan står och laddar i flera minuter och sedan kommer det här meddelandet upp:
4979-1423795606-48828a1361bc1ea34d261e761b2a40a2.png


Även efter att jag tryckt bort meddelandet fortsätter det att vara segt, kan t.ex inte skriva något p.g.a laggandet.. För varje gång sidan ska laddas, t.ex om jag öppnar en tråd stannar allt av igen och meddelandet dyker upp igen om några minuter.

Har bara det här problemet med buke, alla andra sidor fungerar som vanligt. Sitter felet i min mobil eller är det något som spökar på buke? :cautious:


testar testat testar
 
Fantastiskt bra respons :) men inloggningssidan beter sig fortfarande lika dant för mig. Testade nyss att logga in och den skrollade på som vanligt, hinner inte ens skriva i första bokstaven i mitt användarnamn innan den drar iväg.
Problemet verkar uppstå på äldre android-mobiler, är det en sådan du har. Jag skall försöka se om det går att lösa på något sätt.
 
Problemet verkar uppstå på äldre android-mobiler, är det en sådan du har. Jag skall försöka se om det går att lösa på något sätt.
Jag är inte hundra på vad de andra menar men sedan senaste omdaningen häromdagen så har det glitchat som sjutton när jag ska logga in med min iPhone 5. När jag ska markera lösenordsfältet så stängs inloggningsrutan ner. Får sitta och klicka och bråka 100ggr tills det till slut funkar.
 
Jag har precis ändrat lite, förhoppningsvis skall hjälpa alla med problem.
Skriv gärna om problemen är lösta.
 
För mig går det fortfarande segt att ladda sidorna och samma meddelande om scriptfel dyker upp...
Ledsen min föregående fråga var lite oklar det gällde dem med inloggningsproblem, det var bara det jag då förhoppningsvis hade fixat.

Inte bra att du fortfarande har problem, lite skumt är det att det verkar som du är ganska ensam om just script-problemen.

Andra har haft problem med seghet, då troligen i första hand på äldre android-mobiler.

Ni som har seghets- eller script-problem eller möjligen är lite nostalgiska kan prova att byta till en variant på den gamla stilen som jag precis har gjort tillgänglig. Klicka nere till vänster på sidan och välj sedan Originalstil.
Rapportera gärna om den löser några problem.
 
Jag har en lite äldre xperia android så det kan ju vara orsaken. Testade logga in idag och den skrollar fortfarande på
 
Jag har en lite äldre xperia android så det kan ju vara orsaken. Testade logga in idag och den skrollar fortfarande på

Detta händer mig med, även när jag ska svara i trådar.. Dessutom hamnade det reklam mitt i svarsrutan efter första slängen ned på sidan, vilket gjorde det omöjligt att se vad man skrivit när man äntligen lyckats hålla sig kvar utan att slängas ner på sidan igen.. Varenda bokstav jag skriver så fipplar sidan! Jag har en Xperia Neo V..
 
Ni som har seghets- eller script-problem eller möjligen är lite nostalgiska kan prova att byta till en variant på den gamla stilen som jag precis har gjort tillgänglig. Klicka nere till vänster på sidan och välj sedan Originalstil.
Rapportera gärna om den löser några problem.

Hjälpte tyvärr inte det heller... :(
 
Ledsen min föregående fråga var lite oklar det gällde dem med inloggningsproblem, det var bara det jag då förhoppningsvis hade fixat.

Inte bra att du fortfarande har problem, lite skumt är det att det verkar som du är ganska ensam om just script-problemen.

Andra har haft problem med seghet, då troligen i första hand på äldre android-mobiler.

Ni som har seghets- eller script-problem eller möjligen är lite nostalgiska kan prova att byta till en variant på den gamla stilen som jag precis har gjort tillgänglig. Klicka nere till vänster på sidan och välj sedan Originalstil.
Rapportera gärna om den löser några problem.


Jag bytte till orginalstilen häromveckan och då minskade problemen.
Men scriptproblemet är fortfarande kvar.
Dock har jag upptäckt att det är mest frekvent på eftermiddagen och kvällen.
Kan det ha med att göra att det är flest inne då och det blir trafikstockning ???
 
Jag bytte till orginalstilen häromveckan och då minskade problemen.
Men scriptproblemet är fortfarande kvar.
Dock har jag upptäckt att det är mest frekvent på eftermiddagen och kvällen.
Kan det ha med att göra att det är flest inne då och det blir trafikstockning ???

Samma här
 
Ja! Just det här med att vara tvungen på att vänta på att annonserna laddas för att kunna klicka på rätt länk har fått mig arg på riktigt. Jag glömmer helt enkelt bort det, och när jag under samma halvtimmespendling för tionde gången lyckas klicka mig in på en tråd jag inte har något intresse av att läsa, bara för att en annons plötsligt blir klar och förskjuter all text... Mobilen lever farligt. :rage:

Skämt åsido, går det inte att ordna det här @Gunnar? T ex genom att ha någon fast höjd på vilken alla annonser får plats både före och efter de laddas.
Sedan några dagar är det här problemet tillbaka, @Gunnar. :rage: I alla fall på mobilen.
 

Liknande trådar

Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 417
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 168
Senast: __sofia__
·
Träning Min häst är egentligen allt jag drömt om - brukar säga (eller iaf tänka) att han är precis den hästen jag fantiserade om när jag var 10...
2
Svar
20
· Visningar
2 881
Senast: Roheryn
·
F
Bukefalos Ja, hej, det är jag igen. :cautious: Jo, sen jag bytte telefon kan jag inte längre ladda upp bilder på Bukefalos. Andra kanaler går...
2
Svar
20
· Visningar
1 130
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp