Problem med mobilversionen

Skogstokig

Trådstartare
Senaste veckan (?) har jag haft problem med att mobilversionen av buke varit väldigt seg. Sidan står och laddar i flera minuter och sedan kommer det här meddelandet upp:
4979-1423795606-48828a1361bc1ea34d261e761b2a40a2.png


Även efter att jag tryckt bort meddelandet fortsätter det att vara segt, kan t.ex inte skriva något p.g.a laggandet.. För varje gång sidan ska laddas, t.ex om jag öppnar en tråd stannar allt av igen och meddelandet dyker upp igen om några minuter.

Har bara det här problemet med buke, alla andra sidor fungerar som vanligt. Sitter felet i min mobil eller är det något som spökar på buke? :cautious:
 
Jag har inte märkt av någon seghet på sidorna från datorn, testade nu att gå in med mobilen och det fungerade bra.
Jag vet inte vad detta kan bero på.
Vad är det för webbläsare i mobilen, OS?
 
Jag har Samsung mobil och platta och blir utslängd titt som tätt vissa dagar, sen kan det gå flera veckor innan det blir så igen.
 
Har Sony och Chrome.

Ibland segladdat och till 95% funkar det inte att skriva - tangentbordet kommer inte upp och sen hänger sig allt.

Lyckas jag äntligen få upp tangentbordet, är det lite segt att skriva oxå, får inte ha bråttom. Försöker jag radera text som blivit fel får jag upp sånt jag raderat eller en kopia av det som redan står i rutan.

Bara Buke.
 
Har Sony och Chrome.

Ibland segladdat och till 95% funkar det inte att skriva - tangentbordet kommer inte upp och sen hänger sig allt.

Lyckas jag äntligen få upp tangentbordet, är det lite segt att skriva oxå, får inte ha bråttom. Försöker jag radera text som blivit fel får jag upp sånt jag raderat eller en kopia av det som redan står i rutan.

Bara Buke.

Känner igen det här...
 
Jag har också haft problem den senaste veckan med att det står

" Flik har kraschat.

Ett fel inträffade när den här webbsidan visades. Om du vill fortsätta trycker du på Läs in igen eller så går du till en annan sida."

Det händer nästan hela tiden och bara på Buke. Har en Samsung.
 
Jag har också haft problem den senaste veckan med att det står

" Flik har kraschat.

Ett fel inträffade när den här webbsidan visades. Om du vill fortsätta trycker du på Läs in igen eller så går du till en annan sida."

Det händer nästan hela tiden och bara på Buke. Har en Samsung.
Vad detta beror på är svårt att veta, sidan kraschar pga av något, jag har inte sett detta på varken mobil eller dator, någon annan med exakt samma problem?
 
Efter att jag skrev mitt inlägg skulle jag läsa trådar, men allt blev svart och sen stängdes webbläsaren ner.
 
Mitt förslag till ändring av editor var för att snabba upp när man skriver inlägg eller ha problem med just inläggsskrivandet. Jag räknar inte med att det löser problem med att webbläsaren kraschar, jag tror att det är ett separat problem.
Möjligen beroende av en enstaka felproducerad banner eller att webbläsaren inte klarar vissa flash-annonser.
Information om det är samma banner när det kraschar och vilken vore bra, om det är detta det beror på, vilket inte är säkert.
 
Kl
Jag har problem med att när jag uppdaterar sidan med nya inlägg så kommer gamla notiser upp som nya och när jag går in på dom kan jag hamna på väldigt gamla inlägg. Och då har jag gått in och kollat notiser och skrivit i dom trådarna i princip varje dag. Det händer bara i mobilen.
Jag har chrome pch aldrig haft det här problemet förr men nu kommer det varje gång jag loggar in.
 
Jag har haft alla problemen, i olika omgångar. Just det här att det segar ner att skriva, är ju fruktansvärt enerverande.

Kör bara Safari, iPhone och Mac.

Har ibland väntat flera minuter på att klicka in på rätt tråd, eftersom det är något som ska ladda ner innan muspekaren hamnar rätt. Gått ifrån och tagit en kopp kaffe med mig in, laddar fortfarande annons.

Visst är det ett i-landsproblem (rätt många nu) men helt klart väldigt irriterande och drar ner funktionaliteten något grymt.
 
Mitt förslag till ändring av editor var för att snabba upp när man skriver inlägg eller ha problem med just inläggsskrivandet. Jag räknar inte med att det löser problem med att webbläsaren kraschar, jag tror att det är ett separat problem.
Möjligen beroende av en enstaka felproducerad banner eller att webbläsaren inte klarar vissa flash-annonser.
Information om det är samma banner när det kraschar och vilken vore bra, om det är detta det beror på, vilket inte är säkert.

För mig händer det varje gång en bukesida ska laddas, helt oavsett vilken annons eller banner som visas.
 
Jag har haft alla problemen, i olika omgångar. Just det här att det segar ner att skriva, är ju fruktansvärt enerverande.

Kör bara Safari, iPhone och Mac.

Har ibland väntat flera minuter på att klicka in på rätt tråd, eftersom det är något som ska ladda ner innan muspekaren hamnar rätt. Gått ifrån och tagit en kopp kaffe med mig in, laddar fortfarande annons.

Visst är det ett i-landsproblem (rätt många nu) men helt klart väldigt irriterande och drar ner funktionaliteten något grymt.
Och du har provat byta editor permanent utan någon skillnad?
 
För mig händer det varje gång en bukesida ska laddas, helt oavsett vilken annons eller banner som visas.
Detta tycker jag är konstigt då jag borde ha liknande problem på min mobil om det alltid skedde.
Kanske min Nexus 5 telefon är snabbare/fungerar bättre och problemet bara uppträder på äldre telefoner eller vissa telefoner?
 
Jag har inga problem från telefonen längre, förr kom jag snett i trådar när jag skulle till första olästa (varierade mellan att hamna för högt upp och för långt ner i tråden).

Surfar med safari på iPhone 4S.
 

Liknande trådar

Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 385
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 141
Senast: __sofia__
·
Träning Min häst är egentligen allt jag drömt om - brukar säga (eller iaf tänka) att han är precis den hästen jag fantiserade om när jag var 10...
2
Svar
20
· Visningar
2 837
Senast: Roheryn
·
F
Bukefalos Ja, hej, det är jag igen. :cautious: Jo, sen jag bytte telefon kan jag inte längre ladda upp bilder på Bukefalos. Andra kanaler går...
2
Svar
20
· Visningar
1 099
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp