Bukefalos 28 år!

Public Service med mod.

golit

Trådstartare
BBC sparkar Clarksson från Top Gear. golit erkänner att han kommer att sakna svinet. Men det beror nog lite på att golit tänkte sig att Clarksson gick i roll, inte att han faktiskt menade att skjuta strejkande arbetare framför sina familjer. Och en hel del annan smått och gott.

Nåja... låt oss leka med tanken att bukefalos har ett inflytande över vem som tar över...

golit listar:

Steven Frey, QI med bilar.

Bosse Bildoktorn, Top Gear tillbaka till sina rötter.

Vladimir Putin, buissies as usual.

Andra förslag?
 
Äh, jag är såpass sorgsen att jag hoppas att Hammond och May hoppar av TG :cry:

Detta är ju ganska säkert, om man lyssnar på vad May har sagt om det hittills och av deras twitterkonton att döma. Hoppas att alla tre köps upp av en annan kanal och fortsätter under annat namn helt enkelt. :up:
 
tumblr_lxr8tkN6Ds1qca7yw.gif


Skådis från doctor who, torchwood, arrow osv.
Man skulle kunna säga att han gillar bilar också:
JB-Benz.jpg
 
Detta är ju ganska säkert, om man lyssnar på vad May har sagt om det hittills och av deras twitterkonton att döma. Hoppas att alla tre köps upp av en annan kanal och fortsätter under annat namn helt enkelt. :up:

Det är precis samma indikationer som ges på deras FB-konton. Jag håller tummarna för det!
 
Ja May skrev ju igår ett inlägg som han avslutade med hashtaggen #unemployed väl? Jag hoppas också att någon annan kanal tar över hela bidevitten, för trion är oslagbar!

Det stämmer. Om jag minns rätt så går ju även Hammonds och Mays kontrakt ut nu så läget är ju på det sättet lämpligt.
 
Ett Top Gear utan Jeremy? Nej :D Alltså, jag är tillräckligt knäpp för att känna att han får vara hur dum i huvudet han vill, men så länge han är bra i Top Gear så vill jag ha kvar honom. Resten kan jag låta bli att läsa om :angel: Räcker ju med att se amerikanska Top Gear, där de försökt kopiera även programledarna. Jag tål inte att se ens en minut av det programmet.
 
Även om jag känner att jag hade hoppats att han inte menat allt han sagt hittills utan att det ingått i en slags roll ... Så erkänner jag att jag hoppas att trion tas upp av en annan kanal :o Älskar programmet trots att jag inte är så intresserad av bilar :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp