Bukefalos 28 år!

Public Service med mod.

tumblr_lxr8tkN6Ds1qca7yw.gif


Skådis från doctor who, torchwood, arrow osv.
Man skulle kunna säga att han gillar bilar också:
JB-Benz.jpg

Börjar Mr J leda TG kan jag banne mig tänka mig att börja titta!

Har saknat det leendet! :love::love::love:
 
OM de måste ersätta Jeremy med någon så kanske de kan få plocka in Jay Kay istället, minns att han varit gäst i Top Gear och var fullkomligt, underbart tokgalen :D Han gillar ju att vara där också. Hade väl passat ok.
 
Hammond är ju den enda som inte ändrat till "former presenter" eller något liknande på twitter, så det verkar vara han som är lite osäker på det hela, eller så har han bara inte ändrat. Deras officiella FB sidor har inte skrivit något om det hela än...hoppas verkligen att alla tre går så vi får tillbaka "top gear".
 
OM de måste ersätta Jeremy med någon så kanske de kan få plocka in Jay Kay istället, minns att han varit gäst i Top Gear och var fullkomligt, underbart tokgalen :D Han gillar ju att vara där också. Hade väl passat ok.

Göran Persson som Jassa
Håkan Juholt som captain Slow
och Carl Biltd som hamstern?
 

Den där figuren har jag aldrig sett:o

Jag tänkte på Tv-serien "Varuhuset" och karraktären Conny som var en präktig och sötsliskig svärmorsdröm (utåt) och som kallades Socker-Conny bakom ryggen av den där runda typen i charken.

kanske bara jag som minns den serien allt för väl:D
 
Jag tycker nog att det var dags för Jeremy Clarkson att bli övertalig - det är ju inte bara i Top Gear som han har uppfört sig illa och sagt en massa dumma saker genom åren.

Misstänker att Richard Hammond blir ny programledare och är inte ledsen för det. James May kommer säkert att hänga kvar och så kommer de att stoppa in någon ny - någon nämnde Stephen Fry (tror jag, under annan stavning) och för min del hade det varit jätteroligt om han kom med.
 
Jag tycker nog att det var dags för Jeremy Clarkson att bli övertalig - det är ju inte bara i Top Gear som han har uppfört sig illa och sagt en massa dumma saker genom åren.

Misstänker att Richard Hammond blir ny programledare och är inte ledsen för det. James May kommer säkert att hänga kvar och så kommer de att stoppa in någon ny - någon nämnde Stephen Fry (tror jag, under annan stavning) och för min del hade det varit jätteroligt om han kom med.
Ja herregud, även om jag älskat Top Gear genom åren och på något sätt inbillat mig (intalat mig?) att alla dumma plumpheter ingått i någon slags ironisk rollkaraktär så känns det ju nu, när det på något sätt ändå tydliggörs att han TYCKER sådär urbota jävla gammaldags gubbrasistiskt att det är long over due.

Herregud, in med en cool tjej säger jag, gärna ngn med åsikter som hör hemma den här sidan 1999.
 
Ja herregud, även om jag älskat Top Gear genom åren och på något sätt inbillat mig (intalat mig?) att alla dumma plumpheter ingått i någon slags ironisk rollkaraktär så känns det ju nu, när det på något sätt ändå tydliggörs att han TYCKER sådär urbota jävla gammaldags gubbrasistiskt att det är long over due.

Herregud, in med en cool tjej säger jag, gärna ngn med åsikter som hör hemma den här sidan 1999.

Ja, eller hur? Jag hade gärna sett Sue Perkins i Top Gear. Nu har jag ingen aning om ifall hon har något motorintresse, men det känns spontant som om hon hade varit en strålande programledare för just Top Gear.

Eller Miranda Hart!

Eller om man får välja hej vilt så naturligtvis Dawn French, Jennifer Saunders och Joanna Lumley. Ut med patriarkatet ;) (Nej, jag är inte jätteallvarlig ;))
 
Ja herregud, även om jag älskat Top Gear genom åren och på något sätt inbillat mig (intalat mig?) att alla dumma plumpheter ingått i någon slags ironisk rollkaraktär så känns det ju nu, när det på något sätt ändå tydliggörs att han TYCKER sådär urbota jävla gammaldags gubbrasistiskt att det är long over due.

Han ÄR tyvärr så dum i huvet. Jag har ju sett honom i alla möjliga konstellationer under åren i England, där han varit med i nyhetsprogram, fotbollsshower und so weiter och ja, han säger precis lika dumma saker hela tiden.

En gammal kollega till mig åkte hem till Clarkson en gång för kanske fjorton-femton år sedan då han (kollegan) och ett par studiekamrater gjorde ett arbete gällande könsroller i media under sitt andra år på Cambridge. Först blev han vansinnigt arg, sedan blev han rätt så glad över att få uttrycka sig som privatperson. Men det var inga särskilt vackra ord som kom ut då heller ;)
 
Han ÄR tyvärr så dum i huvet. Jag har ju sett honom i alla möjliga konstellationer under åren i England, där han varit med i nyhetsprogram, fotbollsshower und so weiter och ja, han säger precis lika dumma saker hela tiden.

En gammal kollega till mig åkte hem till Clarkson en gång för kanske fjorton-femton år sedan då han (kollegan) och ett par studiekamrater gjorde ett arbete gällande könsroller i media under sitt andra år på Cambridge. Först blev han vansinnigt arg, sedan blev han rätt så glad över att få uttrycka sig som privatperson. Men det var inga särskilt vackra ord som kom ut då heller ;)
Alltså, dessa "sköna grabbar", vet inte vad som känns värst, att det känns lite jobbigt när bilden av dem liksom krackelerar, eller att de fortsätta? :(
 
Jag tycker nog att det var dags för Jeremy Clarkson att bli övertalig - det är ju inte bara i Top Gear som han har uppfört sig illa och sagt en massa dumma saker genom åren.

Misstänker att Richard Hammond blir ny programledare och är inte ledsen för det. James May kommer säkert att hänga kvar och så kommer de att stoppa in någon ny - någon nämnde Stephen Fry (tror jag, under annan stavning) och för min del hade det varit jätteroligt om han kom med.
Tänk om de hittade en kvinna med körkort!? Hur tokigt hade det inte varit (thii, thiii) Men..Vad löjlig jag är. Sån't kan man ju inte tänka sig nu! Det är ju bara 2015!
 
Ja, eller hur? Jag hade gärna sett Sue Perkins i Top Gear. Nu har jag ingen aning om ifall hon har något motorintresse, men det känns spontant som om hon hade varit en strålande programledare för just Top Gear.

Sue Perkins har jag sett i något (eller rent av några, tror jag) avsnitt av "World's Most Dangerous Roads", så nog har hon ett visst bilintresse och är framförallt en duktig bilförare. :)
 
Jag har också sett Sue Perkins i Dangerous Roads, och tror att hon skulle kunna vara bra också. Men jag skulle också vilja ha Charley Boorman eller Ewan McGregor (eller båda :love:), men de kanske är lite för mycket motorcykel för Top Gear.
 
Även om jag älskar Top Gear är jag glad att JC inte för förnyat kontrakt, jag är glad att någon äntligen sätter ner foten och inte accepterar vilket beteende som helst bara för att kunna fortsätta tjäna pengar. Förhoppningsvis går Top Gear i graven nu och får sluta innan det börjar gå utför alltför mycket.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp