Reklamlänkarna

_Peplis_

Trådstartare
här på buke..alltså man börjar ju undra vad det är för några??
Förut fanns det ju någon med "Gud lever" eller vad det var och nu..
nått på finska och annorlunda resor med Ecstasy :crazy: :confused: :D
knaslank.jpg
 
Sv: Reklamlänkarna

Jag fick veta när jag startade en tråd om detta.
Att reklamen va här för att BARA sprida hästrelaterade reklam länkar, samt att göra sidan billigare...typ.

Men jag vet inte om det där är hästrelaterade länkar?!
 
Sv: Reklamlänkarna

Ecstay sår det ju :rofl:

Fast det var mycket roligare med annorlunda resor med Ecstacy :banana:
 
Sv: Reklamlänkarna

Smart att skriva en finsk(?) reklamlänk på ett svenskt forum...
De flesta fattar ju vad den handlar om & så :cool:
 
Sv: Reklamlänkarna

Jag läste det också som ecstacy först, innan jag såg att det stod ECstay.
Efter att ha funderat en stund på hur tusan man kan kalla en resebyra för något sånt där man får drogassociationer gick det upp ett ljus :idea: De som har kommit på namnet tycker nog att det ska uttalas easy stay och att det är ett lysande resebyrånamn :smirk: De skulle bara veta :D
 
Sv: Reklamlänkarna

För er som inte redan förstått:
Annonser från Goooooogle
Google söker alltså igenom innehållet på sidan och placerar sedan reklam som associerar till inehållet på sidan, ibland kan det komma lite konstiga annonser, men för det mesta så lyckas det ganska bra. Går ju även att spärra annonser man inte vill ska visas.
 
Sv: Reklamlänkarna

fredde skrev:
För er som inte redan förstått:

Google söker alltså igenom innehållet på sidan och placerar sedan reklam som associerar till inehållet på sidan, ibland kan det komma lite konstiga annonser, men för det mesta så lyckas det ganska bra. Går ju även att spärra annonser man inte vill ska visas.

JO, men jag upprörs också av att det står "SÄlj dina husdjur hos oss på loppmarknad eller via annons"....det stör mej att djur skulle kunna säljas på nån slags j-a loppmarknad för peanuts som nån slags sekunda varor! NÄ - jag blir också förbannad när jag ser sånt, oavsett om det är nån slags "randomized links" eller inte!
 
Sv: Reklamlänkarna

det står vell inte att man skall sälja dom på loppis utan det är sajten som heter loppis...
 
Sv: Reklamlänkarna

Och jag har sett någon om Strasser-metoden :smirk:
Tycker att det känns oetiskt när något så omdebatterat bereds annonsutrymme här. Åtminstone jag tycker att annonserna förmedlar en känsla av att ha blivit "godkända" även fast jag förstår att det inte är så.
 
Sv: Reklamlänkarna

Nyss va det stora, Stoooooora annonser om bilförsäjning. Snarare Audi.
Men stora banners, men bilder å grejjs...
Iofs bra då bilar behövs å hästar som hästar...
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Den 7 Februari 2023 ändrade jag mitt liv för alltid. Jag gick upp för en bro som en man kom ner som kvinna. Det var en ganska kall...
14 15 16
Svar
309
· Visningar
40 833
Senast: Tranan
·
Hemmet Trillade in på en kanal på Youtube, en finsk tjej som städar gratis åt andra som verkligen behöver det. Det braiga är att hon...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 960
Senast: MissFideli
·
Tjatter Hur ser er googlehistorik ut? Är det logiska sökningar på något som ni behöver i vardagen, som lokala caféets öppettider? Eller är det...
Svar
15
· Visningar
345
Senast: Glimra
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 447
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Guldfasanerna
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp