Bukefalos 28 år!

Renovera transport

Status
Stängd för vidare inlägg.

Linduzz

Trådstartare
Åker på att eventuellt renovera en transport, och undrar lite över kostnader mm.
Det är ett Brenderup 03a, mkt fräsch i övrigt!

* Golv - Vad är det bästa att använda? Hel, delad skiva? Golvet idag är 152cm bred, 21mm tjockt.
* Väggar - Vad använder man för material? Ska gärna vara enkelt att måla om också, då släpet idag är vitt.
Har spanat in karosseriplywood som man har i lastbilar osv, vit. 1 skiva räcker till de 3 främre väggarna för 2936kr Är det dyrt/billigt?
* Gummimatta - Vart får man tag i det till bäst pris? Eller flytande gummi (gilo)? Fickpris från ett ställe på över 10 000kr, lite väl saftigt..
* Matta till baklämmen, det är "tyg" idag, är tyg eller gummi bäst? Och vart får man tag i det?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Hej alla Har nyligen köpt hus med myyyyyycket att fixa innan det går att flytta in. Tänkte att det är säkert fler än jag som gjort...
17 18 19
Svar
372
· Visningar
54 770
Senast: Diabetikern
·
Anläggning Hej! Jo nu är det min tur, min familj har köpt gård:love: Och vi flyttar in 1 april:love: Men nu börjar ju tankarna gå på hur allt ska...
2
Svar
31
· Visningar
3 160
Senast: LillaMusse
·
E
Utrustning Ja, som frågan lyder, hur noga är ni? Jag känner mej som en hysterisk pedant... En tjej i stallet har lånat min transport för att...
2
Svar
21
· Visningar
3 051
Hästmänniskan Jag har lite funderingar som någon vänlig person gärna får svara på.:) Ni som har köpt äldre transporter och rustat upp dem, hur...
Svar
17
· Visningar
2 946
Senast: Skruttan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp