Resa till Helsingfors & Sankt Petersburg, vad behöver jag tänka på?

Zinfernia

Trådstartare
Jag tänkte överraska min bästa vän med en resa till Helsingfors och Sankt Petersburg i februari men nu behöver jag er hjälp! :) Vad behöver jag tänka på när jag reser till Ryssland? Vad får man inte missa? Vad ska man se upp med?
Jag tänkte att vi först åker till Helsingfors och hälsar på delar av min släkt och därefter tar tåget till Sankt Petersburg och stannar där i några dagar, därefter tåg tillbaka till Helsingfors och sen flyg hem till Sverige.
 

Liknande trådar

Fritid Kanske fel att prata tåg just nu, men jag behöver bukes samlade kunskap. ;) Jag hade tänkt åka till NY i september, men nu när jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 909
Senast: ameo
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
4 162
Senast: Hermelin
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 650
Senast: fejko
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 240
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp