Reservdelar till klippmaskiner?

_Zvea_

Trådstartare
När jag klippte hästen senast lyckades jag tappa bort en del till min klippmaskin (den där metallkuben som sitter under skären). Kan inte hitta den någonstans, så jag gissar att den har blivit bortstädad.

Någon som vet hur man får tag i reservdelar till klippmaskiner? Jag hittar ingen hemsida för tillverkaren, och är ju mindre sugen att köpa en ny maskin för 2500 bara för att en del är bort :(
 
Hör med Lyckliga Fåret i Höganäs. Dom har jättegott rykte om sig. Dom både slipar skär, servar och reparerar och säljer maskiner. Dom kanske har en reservdel på lager :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 054
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 185
Senast: JennyLz
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 178
Senast: Bee
·
  • Artikel
Dagbok Så känns det... Startar en ny depptråd på dagboksforumet. Behöver ventilera mig. Jag blev sjukskriven. Men jag är dålig på det. Blev...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 258
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp