Bukefalos 28 år!

Rida jakt - härligt

Sv: Rida jakt - härligt

ni som bor i huddinge området eller närhet i krokarna elr sthlm :banana: , så anordnar dom hubertus jakten på ågesta ridklubb i huddinge ! vet inte när , :D men sök efter dom på google så hittar ni säkert nåt alla intresserade :smirk:
 
Sv: Rida jakt - härligt

oh my bad, trodde alla visste redan att det var brukligt att rida jakt på räv med hund i anglosaxon lands, och att det var underförstått att det var exakt det jag menade


då är det väl bara att plocka fram hagelbössan och börja träna med den från hästryggen så man kan träffa räven på håll ;)
 
Sv: Rida jakt - härligt

Jag har jobbat på ett jaktstall på Irland & ridit "äkta" jakter inkl räv & hund.

Hur hittar man svenska jakter? Finns dom som "proppar"?
 
Sv: Rida jakt - härligt

Har ridit jagt 2 gånger och jag hoppas på fler. Ridit båda jakterna på rinkabyfältet för wendes. Den första gången var nog bäst men den andra var det lite för små ryttare. Många var i 10års åldern om kunde inte klara av sina ponnyer helt.
 
Sv: Rida jakt - härligt

skulle gära vilja ha ett jakt forum:bump:
Red andra jakten för i år på Revinge, lite trist väder och lite lite galopp, men annars ok... var bättre förr tycker jag.
Väldigt dumt upplopp... min kompis trilla av över upplopps häcken och folk renav red ÖVER henne för att hinna efter svansen... dålig stil. Men hon skadade sig inte. Jag hörde INGET om att någon åkt till sjukhus...
Jakt nästa helg... Öved, sen är det Blommeröd 17.. då jävlar är det ingen svans men PENGAR!!!:banana:
 
Sv: Rida jakt - härligt

Härliga bilder men inget för en krumelurtant som jag. dottern hade nog gärna varit med däremot ,hon ville gärna rida hubertusjakt i år men jag tycker inte hästen är redo så hon får vänta till nästa år.
 
Sv: Rida jakt - härligt

en helt otroligt härlig jakt som vanligt ;)
target6.html
http://www.lundahusarerna.nu/aktiviteter/jakt-07/index.html se på den sidan, massor med bilder. även på mej.. inkallning av löshäst.. FOT!!!! haha
 
Sv: Rida jakt - härligt

en helt otroligt härlig jakt som vanligt ;)
target6.html
http://www.lundahusarerna.nu/aktiviteter/jakt-07/index.html se på den sidan, massor med bilder. även på mej.. inkallning av löshäst.. FOT!!!! haha


Där red jag också med :D

Grymmt kul! :)
 
Sv: Rida jakt - härligt

Jag tror det finns jakter på Varola Stallklubb strax söder om Skövde och på Billdals Ridklubb söder om Göteborg också. Har även hört något om Veddige öster om Varberg.
 
Sv: Rida jakt - härligt

Jag tror det finns jakter på Varola Stallklubb strax söder om Skövde och på Billdals Ridklubb söder om Göteborg också. Har även hört något om Veddige öster om Varberg.

det har inte vart "jakt" i varola på några år :P men där var det mest för barn, vi red en liten slinga i skogen, sen letade vi efter en "räv" (gosedjur) på ett gärde:p det var roligt ;)
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Idag tänkte jag att jag skulle skriva lite mer om mina ponnysar! Men först så tänkte jag säga lite om hur det går för mig just nu med...
Svar
2
· Visningar
975
Senast: LiviaFilippa
·
Fälttävlan Tror ni att det blir nåt vettigt i år? Jag, som räknar mig som "terrängnybörjare" iom att jag har tagit upp terrängträningarna igen på...
2
Svar
33
· Visningar
5 343
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 234
Hundavel & Ras Jag är på jakt efter den perfekta rasen till mig och tänkte höra om ni kanske har något tips på vägen. Jag har skannat av de flesta av...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
28 794
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp