Bukefalos 28 år!

Rida med rottweiler

Sv: Rida med rottweiler

Tyvärr har min råtta så pass dåliga leder så hon inte pallar för det, även om hon gärna vill!
Utställda och godkända föräldrar till trots...vi hoppades verkligen på en kry vovve...:cry:
Labben tyker det är dötrist när vi galopperar, då får vi rida å hämta henne.:)
Fast tömkörning kan bägge hänga med på...matte orkar ändå inte jobba så mkt i galopp.:crazy:
 
Sv: Rida med rottweiler

Vilka fina herrar...

Sa klart den har tjejen kan springa med i alla gangarter sa lange man inte tranar for falt tavlan eller "endurance" (som jag inte kommer ihag vad det heter pa Svenska igen).
IMG_1826.jpg
 

Liknande trådar

L
Hundavel & Ras Hej! Endel kanske vet att jag har några favorit raser redan som jag nog skulle välja om jag skulle skaffa en egen hund. Men jag tänkte...
Svar
19
· Visningar
2 835
Senast: NOC14
·
Hundhälsa Min hund, en sheltie, har upprepade perioder av att vilja avlasta höger bakben. (Det är inte slipped tendon, han är dock opererad för...
2
Svar
27
· Visningar
3 858
Senast: Takire
·
Hundträning Tjohooo! Nu börjar det dra ihop sig sig. Utan att skämmas så snor jag en fotutmaning (gå gärna in och tryck på gilla knappen på...
9 10 11
Svar
200
· Visningar
8 868
Senast: Brie
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vi har ett läge där släktskapsgraden ökar i våra raser vilket ger ännu mer anledning att selektera hår vilket i sin tur, överlag, ger...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
21 447
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp