Bukefalos 28 år!

Ridslinga utanför Svenljunga?

Ichigo

Trådstartare
Det måste väl finnas? Är det någon mer än jag som bor i den här lilla hålan och söker ställen att rida på? Vet någon om något? Om inte, hur hittar jag?
 
Vanlig karta är underskattat när man letar ridvägar. Typ "Gröna Kartan". Att bara vika av från sin ordinarie rutt funkar också :)
 
Det måste väl finnas? Är det någon mer än jag som bor i den här lilla hålan och söker ställen att rida på? Vet någon om något? Om inte, hur hittar jag?

Men Svenljunga ligger ju mitt i ingenstans. :angel:;)

Kolla med ridklubben. Dom borde ha koll på ridvägarna. :)
 

Liknande trådar

Träning Eftersom jag ska genomgå en operation så kommer jag för det första ha lite tid då jag inte kan rida utan lämpligen får ägna mig åt...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Valle
·
Kropp & Själ Jag har länge velat bo på Gotland och har nu äntligen fått möjlighet när jag blivit antagen till skola. Skolan ligger i Fårösund. Jag...
Svar
6
· Visningar
463
Senast: Santoxen
·
Samhälle Jag funderar kring det här med att söka vård i en annan region än den man bor i. Jag har förstått att jag har rätt att söka öppenvård i...
Svar
2
· Visningar
233
Senast: manda
·
Kropp & Själ Jag har en nära släkting som har någon sjukdom. Efter 10+ år så har vården fortfarande bara presterat en diagnos där diagnoskriterierna...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
2 374
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp