Bukefalos 28 år!

Ridstövlar*Bildtråd*

Sv: Ridstövlar*Bildtråd*

Ja men visst är dom :) Är super nöjd med dom, trodde inte dom skulle vara såhär iaf. Tänkte egentligen köpa MH SCS3 men så sprang jag på dom här :D
 
Sv: Ridstövlar*Bildtråd*

Tack, Håller med:laugh: Hoppas de blir lika sköna som de är snygga!
 
Sv: Ridstövlar*Bildtråd*

Jag har Treadstone Field juniorridstövlar :) Ganska sköna, men de gjorde jätteont de första gångerna jag red/gick med dem.. ^^
 
Sv: Ridstövlar*Bildtråd*

11c4lc6.jpg


Dock oputsade på bilden :angel: :D
Från H**ks
 
Sv: Ridstövlar*Bildtråd*

Hittar ingen bild i datorn, men jag har ett par Dublin Aristocrats som passar vansinnigt bra till mina korta skenben.
 
Sv: Ridstövlar*Bildtråd*

Jag har två par. De första köpte jag av en tjej som i sin tur fick dem från England. Typiska "nybörjarstövlar" men de är skitsnygga och HÅRDA så de är jättebra att rida dressyr i. Ngt för smala för mig så skaftet sitter 1 cm för långt ned vilken gör att de veckar sig på framsidan = Inte så skönt när man rider. Har haft i burkar och grejer för att de ska töja sig. Går även omkring i dem mkt hemma.

38562_1228664517.jpg


Mitt andra par.. :love: en spontanresa till Sta*dium och jag kom hem med dessa för 299 :o nedsatt ifrån 1499. Tyckte först att Graninge verkade lite.. :grin: men sedan provade jag dessa och vär KÄR! Har inte de smalaste vaderna så jag var såld redan när jag fick på mig dem x'D Men de är så sköna på alla sätt, sitter rätt tight hela vägen och är bra året om (förutom på sommaren kanske :angel:). ÄLSKAR dem!

32284_1225042645.jpg


48889_1225042609.jpg
dålig bild, menmen..
 
Sv: Ridstövlar*Bildtråd*

Oj vilket kap, ganska mkt rea på dem jue. Var på vårt stadium när de hade rea på hästgrejjor också men såg aldrig några stövlar :(
 
Sv: Ridstövlar*Bildtråd*

Jupp de syns, snyggt tagen första bild ^^
(vet hur "lätt" det är att ta bilder på stövlarna när man har dem på sig)
 
Sv: Ridstövlar*Bildtråd*

Jag har ett par Mountain Horse SCS3 - Richmond high rider (hetter dock high caliber när jag köpte dom) som jag haft i ca 2,5 år. Är faktiskt riktigt nöjd med dessa stövlars kvalitet jämfört med pris. Har hållt riktigt bra med tanke på att jag verkligen använder dom i ur och skur så länge det inte är minusgrader!

mhrichmondhighrider.jpg
 
Sv: Ridstövlar*Bildtråd*

query Så snygga stövlar! 3:e ovanför :P
 

Liknande trådar

Utrustning Har precis mätt mina vader då dom inte fick plats i de gamla ridstövlarna som togs fram ur förrådet. Landar på 37 cm. Inser att det...
2
Svar
21
· Visningar
1 020
Senast: Ketrawzc
·
Utrustning Tips önskas på vilka produkter ni tycker är bäst för att vårda ridstövlar.
Svar
18
· Visningar
1 100
Senast: MiniLi
·
Utrustning Köpte nyligen nya ridstövlar och har problem med att dom är jätte hala plus att dom färgar av sig. Stövlarna är bruna förutom...
Svar
1
· Visningar
708
Senast: Fiorano
·
Utrustning Halloj! Behover köpa ridstövlar men problemet är att jag har väldigt smala ben men strl 39 i skor.. dem som passar runt smalbenet är för...
Svar
8
· Visningar
773
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp