Bukefalos 28 år!

Ridstövlar*Bildtråd*

Sv: Ridstövlar*Bildtråd*

*kl*
mina nyförvärvda:
25609750.jpg

pioneer stövlar..


ska se om jag hittar bild på de andra..
 
Sv: Ridstövlar*Bildtråd*

tackar... och de är mina "dressyr" stövlar.. hihi.. stilrena och bra att ha :P
 
Sv: Ridstövlar*Bildtråd*

dom var faktisk jättefina i brunt.:) lite synd med resåren bara. men den syns väl kanske inte när man rider?
 
Sv: Ridstövlar*Bildtråd*

borde inte synas om jag sitter rätt.. haha.. bilden är ju tagen från en lite bakåt vinkel, sitter jag rätt med fossingarna så syns nog de inte från sidan..

får undersöka att se, men jag gillar dem skarpt..
 
Sv: Ridstövlar*Bildtråd*

*kl*
mina nyförvärvda:
25609750.jpg

pioneer stövlar..


ska se om jag hittar bild på de andra..

Dom är verkligen underbara dom stövlarna. Köpte själv ett par för typ 3-4 år sedan, helt underbara och mjuka. Tyvärr gick dragkedjan sönder förra året och hur mkt jag än försökte få dom lagade så funkade det inte så det var bara att slänga.
Tänkte köpa nya men blev ett par andra i stället.
Köpte dom innan dom kom ut i butikerna (direkt från tillverkaren) och då kostade dom knappt 1000 kr men nu hade dom höjts rejält i pris (Och det är dom absolut värda)

Centaur: Hos tillverkaren (som har funnits på GBG HS alla år jag varit där) finns det mängde med olika vidar och skafthöjder. Och dom syr gladerligen upp åt en om det inte finns :D
 
Sv: Ridstövlar*Bildtråd*

jag är inte så förtjust i pioneer eftersom de är så vansinnigt mjuka. De går ju att rulla ihop utan problem. Jag får ingen stabilitet i benet, det är som att rida med shortchaps. Annars ser de rätt okej ut! Hade önskat att de var lite fastare.
 
Sv: Ridstövlar*Bildtråd*

just därför jag ville ha dem.. mina nadra är fasta skitar medans detta ärmjuka och härliga.. smaken är som baken :P
 
Sv: Ridstövlar*Bildtråd*

Kul tråd :)

Har själv flera par dressyrstövlar men det är dessa jag använder mest. Ett par Cavallo Piaffe 37,5 48 höga och 35 vida. Lite slitna på insidan mot sadeln men ack så sköna!!!

601e0d25a3c0f72a56996133294521c05g.jpg


Har ett par Cavallo Pirouette, ett par Piaffe till och så några Königs... Kul att variera lite ;)
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Utrustning Har precis mätt mina vader då dom inte fick plats i de gamla ridstövlarna som togs fram ur förrådet. Landar på 37 cm. Inser att det...
2
Svar
21
· Visningar
1 020
Senast: Ketrawzc
·
Utrustning Tips önskas på vilka produkter ni tycker är bäst för att vårda ridstövlar.
Svar
18
· Visningar
1 100
Senast: MiniLi
·
Utrustning Köpte nyligen nya ridstövlar och har problem med att dom är jätte hala plus att dom färgar av sig. Stövlarna är bruna förutom...
Svar
1
· Visningar
708
Senast: Fiorano
·
Utrustning Halloj! Behover köpa ridstövlar men problemet är att jag har väldigt smala ben men strl 39 i skor.. dem som passar runt smalbenet är för...
Svar
8
· Visningar
773
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp