Bukefalos 28 år!

Ridstövlar*Bildtråd*

Sv: Ridstövlar*Bildtråd*

*KL*
Cavallo, måtbeställda.

14114036.jpg
 
Sv: Ridstövlar*Bildtråd*

Jag är bara rädd för att mina fötter och knäveck kommer att gråta blod när jag väl går in Königs Sir stövlarna.
Smärta är bara svaghet som lämnar kroppen. ;) Se till att du har gott om Helosansalva.
 
Sv: Ridstövlar*Bildtråd*

De där har jag också! Helt okej att rida i, enda nackdelen är att de är ganska mjuka och inte ger så mycket stöd. Men de är ett helvete att gå i fortfarande (välanvända i 4 år). :crazy:
Så mitt ips- ta på dem precis innan du ska sitta upp, det gör jag alltid. :p

Salinero> Vad föregående talare sa "pain is weakness leaving the body!". :p
Men jag kan ju säga att är de lika sköna som Grandgester att gå i så kan jag verkligen inte vänta med att köpa ett par. :love: Vore det inte för att det skulle se dumt ut så skulle jag bo i mina Königs. :angel:
 
Sv: Ridstövlar*Bildtråd*

De där har jag också! Helt okej att rida i, enda nackdelen är att de är ganska mjuka och inte ger så mycket stöd. Men de är ett helvete att gå i fortfarande (välanvända i 4 år). :crazy:
Så mitt ips- ta på dem precis innan du ska sitta upp, det gör jag alltid. :p

Är det så? :eek: Usch då! Men men, det ska nog bli bra ändå :) Tack för tips!
 
Sv: Ridstövlar*Bildtråd*

KL


jag har ett par Tattini, venne vad de heter men de är de med Air Boost system...

Nya, aldrig ridna i så :D Enda är att de kanske inte är ritkigt så tajta som jag vill ha de men jag ska endå sy in dem sedan när jag ridit in dem :) BILD KPMMER

Påminner dej så du inte glömmer bort.. Vill se!
 
Sv: Ridstövlar*Bildtråd*

En när jag rider: :)

En annan:

Här är mina måttbeställda Cavallo Winner Plus, de är förtfarande väldigt höga men hoppas att de sjunker mer... Om de redan har sjunkit någon cm eller två borde de inte sjunka mer då eftersom man trycker ner dem hela tiden när man rider?:p

Har du lagt i kilar (sulor) i hälen? Finns med lite olika höjder! Brukar funka bra så du inte knycklar till stövlarna i knävecken!
 
Sv: Ridstövlar*Bildtråd*

Den nedre knappen används av en del företag i dag, även på shortchaps/stövelskaft :p
 
Sv: Ridstövlar*Bildtråd*

Här kommer mina stövlar.
Ett par cavallo piaffe plus. Jag älskar dom :love:

22667423.jpg


22667424.jpg
 
Sv: Ridstövlar*Bildtråd*

nej föresten tror inte de e dem! hihi ojsan! tror dem jag vill ha heter cavallo sidney eller nått sånt :P

men ska till usa imorgon tror ni dem har tretorn där? :P för de e ju mycket billigare där :D
 
Sv: Ridstövlar*Bildtråd*

Nej jag tror inte de har Tretorn där, det är ett svenskt märke så om det finns är de nog inte billigare.
 
Sv: Ridstövlar*Bildtråd*

Den svaga dollarkursen borde väl göra sitt?
 
Sv: Ridstövlar*Bildtråd*

Har ett par horsehead stövlar som jag köpte på halva priset på hööks, det är den gamla modellen.
Jag är väldigt nöjd med dom hittills förutom att dom är lite lång ner med foten, men för 950 kr kan man inte kräva så mycket mer :p

22755333.jpg
 

Liknande trådar

Utrustning Har precis mätt mina vader då dom inte fick plats i de gamla ridstövlarna som togs fram ur förrådet. Landar på 37 cm. Inser att det...
2
Svar
21
· Visningar
1 020
Senast: Ketrawzc
·
Utrustning Tips önskas på vilka produkter ni tycker är bäst för att vårda ridstövlar.
Svar
18
· Visningar
1 100
Senast: MiniLi
·
Utrustning Köpte nyligen nya ridstövlar och har problem med att dom är jätte hala plus att dom färgar av sig. Stövlarna är bruna förutom...
Svar
1
· Visningar
708
Senast: Fiorano
·
Utrustning Halloj! Behover köpa ridstövlar men problemet är att jag har väldigt smala ben men strl 39 i skor.. dem som passar runt smalbenet är för...
Svar
8
· Visningar
773
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp