Bukefalos 28 år!

Ridstövlar med "soft" skaft??

C

Cockney

Ridstövlar med \"soft\" skaft??

Är nu på jakt efter ett par läderstövlar och
jag är väldigt sugen på att köpa såna ridstövlar som förut fanns i ingdams katalog, ridstövlar i läder med soft skaft (vet inte om det heter så) men supermjuka skaft...

någon som har någon erfarenhet av sådana eller vet var man kan hitta dom??
 
Re: Ridstövlar med \"soft\" skaft??

ring o hör med ingdams om dom har kvar sina!!
 
Re: Ridstövlar med \"soft\" skaft??

ja, jag får nog göra det om de inte finns någon annan stans... :)
 
Re: Ridstövlar med \"soft\" skaft??

Jag är oxo på jakt efter något liknande.Jag vill då gärna ha något som är soft vid ankeln.(får lätt skavsår annars)Har kollat på Cavallos den med snörning och dragkedja.Undrar om den är mjuk i skaftet ?Vet inte om den är soft vid ankeln.
 
Re: Ridstövlar med \"soft\" skaft??

näe jag vet inte heller... jag vill helst ha sådana som är soft hela skaftet liksom... ingdams hade såna... men på equalitylines hemsida finns det ju läderstövlar som är extra fodrade eller typ vadderade vid ankeln... minns inte vilket märke det var...
 
Re: Ridstövlar med \"soft\" skaft??

Tampa? dom finns på rea på Henrikssons.. och Ingdams har dom också..
 
Re: Ridstövlar med \"soft\" skaft??

HALLÅ!!:bump:
jag har ett par läderstövlar med supermjuka skaft som jag inte använder!!!
Vad har du för storlek??
Vet inte vad d e för märke på dom men dom är så gott som oanvända... :D
 

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridskor, vattenavstötande, mjuka, lätt fodrade, trevliga att gå i och mocka med Och som INTE är i läder :(. Har...
Svar
6
· Visningar
700
Senast: Emma-pemma
·
Utrustning Hej! Jag är på jakt efter säkerhetsvästar till mina barn, och har letat igenom gamla trådar på ämnet men förstått av dessa att utbudet...
Svar
6
· Visningar
858
Senast: Kristall10
·
Kläder & Bli fin Behöver hjälp med att köpa ny väska. Har hittat 2 potentiella: Gillar denna men är inte säker på att det går ner en 50 cls flaska i...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 808
L
Hundavel & Ras Hej! Endel kanske vet att jag har några favorit raser redan som jag nog skulle välja om jag skulle skaffa en egen hund. Men jag tänkte...
Svar
19
· Visningar
2 827
Senast: NOC14
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp