Bukefalos 28 år!

Sv: riks 2013

Jag ska ta med min "gamla" medryttar/foder häst Honey Boney (ja han heter så :rofl:) Jag äger själv egna hästar men då mina vänner skulle ditt så fick jag möjligheten att låna denna häst av min vän. Tidigare tävlat klubbisar med honom för skojs skull 80cm / LB:1 . Han är född 1995 startad två gånger,diskad ena gången.

Har gått som ridhäst sedan 2006. Har tränat för C-B tränare i olika grenar och alla säger detsamma,att snällare häst finns det inte!
Tänker vara med på LB:1, lösshopping + utställning,Trab:lätt och sluttningen 60 & 80cm hoppning.

Är det någon här som varit med på Trab som kan ge tips på vad man borde träna osv?
Eller ge tips på anmält ?
 

Liknande trådar

Hästhantering Jag har två grundfunderingar som ju är typ hur breda som helst och som slingrat sig fram i min hjärna i flera år nu: Hur möjliggör du...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
7 697
Senast: Habina
·
Träning Min häst är egentligen allt jag drömt om - brukar säga (eller iaf tänka) att han är precis den hästen jag fantiserade om när jag var 10...
2
Svar
20
· Visningar
3 003
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa Hej, vi har en Lhasa appso hane som är 12 år. För ca 4 månader sedan fick han problem med kräkningar och lös mage. Veterinären...
Svar
0
· Visningar
562
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 789

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp