Bukefalos 28 år!

Rinnande öga?

Min hund har ett rinnande öga :angel:
Jag behöver aldrig ljuga för min vet,dom vet hur det ser ut på VC här.Och så går det både snabbare och lättare och är närmare.
Dom kan ta av handledsgipset,gipsa om så som jag vill ha det, röntga foten,fixa ögonrinn ,såromläggning mm mm :up:
 
Jag behöver aldrig ljuga för min vet,dom vet hur det ser ut på VC här.Och så går det både snabbare och lättare och är närmare.
Dom kan ta av handledsgipset,gipsa om så som jag vill ha det, röntga foten,fixa ögonrinn ,såromläggning mm mm :up:

Jag har fått akupunktur av hästens Equieterapeut :angel:
 
Om man har otur kan man få ärr på hornhinnan som sätter sig i synfältet. Gå till läkaren! De är inte farliga. :D Enkel undersökning och enkel behandling.

Lycka till!
//Stinaelin med ett flertal ögoninfektioner bakom sig pga linsslarv
 
Har man som jag långt till vc och inte heller älskar läkare så kan man gå till vet o få chloromysetin (stava rätt får ni göra själva):idea:

Dåligt råd.
Det är möjligt att du har god kontakt med en veterinär som är villig att bryta mot lagen för din skull, men veterinärer har visserligen rätt att skriva ut allt som finns i FASS men de har inte rätt att skriva ut läkemedel till människor.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Återigen behöver jag lite tips, kära 1177 Bukefalos. Jo, jag har fått problem med hörseln på vänster öra. Igen. Lite bakgrundsfakta...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 150
Senast: Snubbelfot
·
Däggdjur Min ena kanin har fått problem med sitt öga. Det rinner från det, ser ut som att det är tårar som kommer (inte varit och infekterat...
Svar
5
· Visningar
3 599
Senast: Elisha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kastrera ja eller nej
  • Hur valde ni uppfödare?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp