Bukefalos 28 år!

Rökfri anläggning?

Rumpnissen

Trådstartare
Ridsportförbundet har ju satsat en del på att klubbar ska bli rökfri osv. Detta är något Ungdomssektionen i min klubb är sugna på att driva igenom och jag tänkte kolla upp hur det fungerar.

Är det några krav som krävs för att få titulera sig med "rökfri anläggning"? Var hittar man dem i så fall. Har sökt på ridsportförbundets hemsida men inte hittat någonting.

Tack på förhand! :idea:
 
Sv: Rökfri anläggning?

Kravet är väl att den blir rökfri?

Sedan får man bidrag från kommunen för detta.
 
Sv: Rökfri anläggning?

Men är det tillåtet med rökruta t ex? Var drar man annars gränsen?

Vad är det för birdag man får av kommunen?

Tackar. :bow:
 
Sv: Rökfri anläggning?

Det var väl en drive från ridsporten åtminstonde under förra året. Vi fick särskild information från distriktet om detta. Kommunala bidrag måste bero på vilken kommun man bor i.

Vi hyr in oss på naturbruksgymnasiets anläggning så för oss var det rätt lätt eftersom skolan är rökfri. När vi ordnade tävling hade vi angiven rökruta låångt bort :angel:
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
17 877
Senast: MML
·
Kropp & Själ Gammal användare men skriver under annat nick. Jag ska på möte i nästa vecka i min kommun för att diskutera att läggas in på...
Svar
13
· Visningar
2 205
Senast: Keb71
·
  • Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 176
Senast: Habina
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 921
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp