Bukefalos 28 år!

Rökfri anläggning?

Rumpnissen

Trådstartare
Ridsportförbundet har ju satsat en del på att klubbar ska bli rökfri osv. Detta är något Ungdomssektionen i min klubb är sugna på att driva igenom och jag tänkte kolla upp hur det fungerar.

Är det några krav som krävs för att få titulera sig med "rökfri anläggning"? Var hittar man dem i så fall. Har sökt på ridsportförbundets hemsida men inte hittat någonting.

Tack på förhand! :idea:
 
Sv: Rökfri anläggning?

Kravet är väl att den blir rökfri?

Sedan får man bidrag från kommunen för detta.
 
Sv: Rökfri anläggning?

Men är det tillåtet med rökruta t ex? Var drar man annars gränsen?

Vad är det för birdag man får av kommunen?

Tackar. :bow:
 
Sv: Rökfri anläggning?

Det var väl en drive från ridsporten åtminstonde under förra året. Vi fick särskild information från distriktet om detta. Kommunala bidrag måste bero på vilken kommun man bor i.

Vi hyr in oss på naturbruksgymnasiets anläggning så för oss var det rätt lätt eftersom skolan är rökfri. När vi ordnade tävling hade vi angiven rökruta låångt bort :angel:
 

Liknande trådar

H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
11 253
Senast: Bulldoozer
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 607
Senast: Mabuse
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
17 878
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 810

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp