Bukefalos 28 år!

Rör inte min knapp - eller vad?

Sv: Rör inte min knapp - eller vad?

Den finns bredvid citatsvar. Om du vill citera flera inlägg i ett enda svar trycker du på den grå knappen på allihop - och sen citatsvar på det sista inlägget.
 
Sv: Rör inte min knapp - eller vad?

men men men neeeej!
alla fattar utom jag!
jag vill också förstå, var finns denna mystiska knapp? och vad hade man den till???
*trögtänkt*

Den finns bredvid citatsvar. Om du vill citera flera inlägg i ett enda svar trycker du på den grå knappen på allihop - och sen citatsvar på det sista inlägget.

Jag fattar! :banana:

Det funkar!!! :bump: :bump: :bump:

Sååååååå smart! :idea:
 
Sv: Rör inte min knapp - eller vad?

Det finns redan...
multiquote_off.gif


om man trycker på den när man skall citera så får man flera användare i ett inlägg, och sista citatet så trycker man på citat-svarsknappen...

Detta borde nomineras till priset för "Årets insats för folkupplysning" eller nåt! :bow:
 
Sv: Rör inte min knapp - eller vad?

kl haha

Jag har ett litet förslag ang. det här med knappar hit o dit.

Det är att det ska finnas nån form + knapp.

Den använder man när man vill svara på flera användares inlägg på en gång.

En liten tanke bara...

Det finns redan...
multiquote_off.gif


om man trycker på den när man skall citera så får man flera användare i ett inlägg, och sista citatet så trycker man på citat-svarsknappen...

:D :D :D :D :D

Haha, jag har alltid undrat hur man gör. Tack! :bow: :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 384
Senast: geting
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 242
Senast: Sasse
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 718
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Kropp & Själ Hej Tog ju bort min förra tråd men problemet kvarstår. Tror inte en tråd är en universallösning men skulle behöva lite stöd ändå...
61 62 63
Svar
1 245
· Visningar
75 877
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Dra hästsläp med Tesla Y
  • Föl 2020
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp