ROSA -Tråden!!

Sv: ROSA -Tråden!!

Nja lite för rosa för min smak ;-) vill ha lite mer åt det hållet som visades nyligen ;-)
 
Sv: ROSA -Tråden!!

*kl*
Måste hålla med alla angående sadeln, den ligger ju framme på halsen på hästen. En svanskappa hjälper inte (tänk hur en svanskappa skulle rycka i svansroten när den åker så pass långt fram :o), en sadel som passar bör införskaffas direkt för hästen bästa.
 
Sv: ROSA -Tråden!!

*kl*
Måste hålla med alla angående sadeln, den ligger ju framme på halsen på hästen. En svanskappa hjälper inte (tänk hur en svanskappa skulle rycka i svansroten när den åker så pass långt fram :o), en sadel som passar bör införskaffas direkt för hästen bästa.

Ja, svanskappa är verkligen inte räddaren i nöden alla gånger :crazy:
 
Sv: ROSA -Tråden!!

jag och hästarna har en del rosa utrustning :)

33036799.jpg

Rosa schabrak och lindor sen är även tränset fodrat med rosa på pannband och nosgrimma samt rosa kristaller på pannband.

33036800.jpg

samma träns och lindor som ovan och grått schabrak med rosa pp och dekor

ursäkta ryttaren som ser ut som stor flodhäst på den stackars hästen. Nog dags att börja med operation hård bantning/träning tror jag :angel:

har även rosa grimmor, borstar och något fleccetäcke. även haft rosa vinter och regntäcke
 
Sv: ROSA -Tråden!!

kl

Jag och min lilla röda valack BRUKAR inte vara rosa. Men i vintras var vi grisar när det var maskeradhoppning här hemma, så då blev det såhär:

DSCN2436.jpg


Schabraket syns inte så mycket just på den bilden, men det var den enda när han stod någorlunda stilla, så ni får låtsas att det grå täcket inte är där. :D
Lindorna är glittriga och riktigt fina, men pålle fick höra "Vad fin HON är" flera gånger den dagen, så han skämdes lite.
 
Sv: ROSA -Tråden!!

Jag kan bidra med detta:

Ett Lami-Cell Schabrak som jag fick av mamma i julklapp :love:
622510_10151303065107618_39295323_o.jpg
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Ridning (förlåt mig om jag lagt denna tråd på fel plats, jag är ny här på buke!) Att rida är bland det bästa som finns, men ibland känns det...
2
Svar
27
· Visningar
4 513
Senast: AW
·
Ridning Förra tråden låst så vi fortsätter i denna. Femke jobbar på bra. Nya övningar med mycket bommar och gymnastikhoppande och det blir...
25 26 27
Svar
521
· Visningar
57 043
Senast: Andromedae
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
912
Senast: sorbifolia
·
Träning Jag har problem med min häst som är dåligt musklad och blir springig (går/springer snabbt och slarvigt så att hon nästan snubblar) när...
Svar
8
· Visningar
1 658
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp