Bukefalos 28 år!

Rota nu i era arkiv ;-)

Sv: Rota nu i era arkiv ;-)

men alltså, starta en ny tråd om du vill ha åsikter om typen på din häst.
 
Sv: Rota nu i era arkiv ;-)

själv skulle jag vilja se bilder på:

Lumpfish
Facts of Life
Olimede
Aces Happiness
Aces Hardy
Aces Dream
Athos Tilly
El Rey
Tyson Hornline

om någon har :D
 
Sv: Rota nu i era arkiv ;-)

ok det är lungt men om du har kameran framme nästa gång du ser henne får du gärna knäppa nån bild :D
 
Sv: Rota nu i era arkiv ;-)

Det ska jag absolut göra. Brukar knäpp på allt när jag har den framme :angel:
Dessutom så är hon ju inte svår att missa så man behöver inte kolla programmet! :idea:
 
Sv: Rota nu i era arkiv ;-)

ja fast nästa gång ska hon kanske gå med annat huvudlag så då byts tömamrna också ut isf ;) boden den 10e. ska du dit får du spana ;)
 
Sv: Rota nu i era arkiv ;-)

*kl*

Får man efterlysa bilder på mer kända hästar, eller är det bara "vanliga" okända?
Hur som helst...
Jag skulle vilja se bild på hingsten Jims Lucky Streak. Har haft en avkomma efter honom (för ca 100 år sedan nästan :D), men har aldrig fått sett JLS på bild, vilket jag sörjer (nästan).

:bow: på förhand. (Rota nu i arkiven!)
 
Sv: Rota nu i era arkiv ;-)

men alltså, starta en ny tråd om du vill ha åsikter om typen på din häst.

Oh jösses. Här hugger man som en kobra. (hoppas att du inte var lika grinig som jag upplevde inlägget;))
Jag tyckte bara att det meningsbyte som redan fanns (om en annan häst) var intressant och därför passade jag på.
F.ö. bad jag om ursäkt för OT och det får jag åter igen göra med det här inlägget.
 
Sv: Rota nu i era arkiv ;-)

Oh jösses. Här hugger man som en kobra. (hoppas att du inte var lika grinig som jag upplevde inlägget;))
Jag tyckte bara att det meningsbyte som redan fanns (om en annan häst) var intressant och därför passade jag på.
F.ö. bad jag om ursäkt för OT och det får jag åter igen göra med det här inlägget.

vadå hugger som en kobra? bara för att man inte använder någon smiley :p

jo jag såg det, men ändå, bättre att ta det i en annan tråd då eftersom det handlar om något helt annat.
 
Jims Lucky Streak

*kl*

Får man efterlysa bilder på mer kända hästar, eller är det bara "vanliga" okända?
Hur som helst...
Jag skulle vilja se bild på hingsten Jims Lucky Streak. Har haft en avkomma efter honom (för ca 100 år sedan nästan :D), men har aldrig fått sett JLS på bild, vilket jag sörjer (nästan).

:bow: på förhand. (Rota nu i arkiven!)


Jims-Lucky-Streak.jpg
 
Sv: Rota nu i era arkiv ;-)

kl

Har nån bilder på:
King Prophet
The Prophet
Faune

Eller Speedy Gaxe

skulle jag gärna vilja se dom :p
 
Sv: Rota nu i era arkiv ;-)

kl

Har nån bilder på:
King Prophet
The Prophet
Faune

Eller Speedy Gaxe

skulle jag gärna vilja se dom :p

King Prophet! :eek:
Då lär det vara fotat med superzoom, det var inte många som tordes att gå i närheten av honom...:cool:
 
Sv: Rota nu i era arkiv ;-)

Nu när ni har kommit in på lite äldre hästar så ska jag passa på att fråga om nån har en bild på min Dusty Aling e. King Prophet? Har aldrig sett honom när han va ung eller för vagn, köpte honom när han va 13år... Har hört att han va lik sin pappa i unga år :D

Det kanske är någon som har en bild på Minisink också?
 
Sv: Rota nu i era arkiv ;-)

Då kan jag kanske passa på o slänga in en förfrågan på bilder på icke kända hästar:

Drewind
Abbe Road (numer död)
Sannas Zoro S.G.
Prins Pur
Komet Pur
Bertold Palema
Grandonette
Why Ideal
Diesel flame
Skärpan

Vore kul om det fanns bild på nån av dem, med eller utan vagn :p
 
Sv: Rota nu i era arkiv ;-)

Har en som ingen lär ha hört talas om, men endå :P

Hanna Dream ?? (varmblod)
någon?

eller Mr Moxy, hennes far...
 
Sv: Rota nu i era arkiv ;-)

Hej hej :)
Jag undrar om någon har en bild undanstoppad bland sina arkiv på ett varmblod vid namn Hold it?
Skulle vara otroligt tacksam om du eller ni skulle kunna lägga ut den eller de bilder som finns :)
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 174
Senast: Pratsch
·
  • Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
875
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har alltid trott att livet aldrig står stilla, att det alltid rör på sig varesig man vill det eller ej. Men nu verkar mitt liv ha...
Svar
13
· Visningar
2 372
Senast: miumiu
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 582
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Färsk/frystorkat foder
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp