Bukefalos 28 år!

Rullningslisten

pepp

Trådstartare
längst ner... är den försvunnen bara för mig? Det är jättekrångligt att överhuvudtaget ta sig nånstans.. :crazy:
Ja, den här där man kan välja vars man vill gå alltså.
 
Sv: Rullningslisten

borta.. finns en del som är bra och nytt men den var ju så förbaskat praktisk!
 
Sv: Rullningslisten

Borta här för mig med, hoppas det bara är tillfälligt, för det är jättekrångligt som det är nu. =S
 
Sv: Rullningslisten

Den är bort för mig och. Titta på Bukefaloshjälpen där står det att det kom tillbake snart.
 
Sv: Rullningslisten

Nej jag fattar inte heller vad ni snackar om.
Det enda jag sett någon skillnad på hitills är det som står över rutan där man skriver (göra texten fet m.m.)
 
Sv: Rullningslisten

Men den här som brukar finnas längst ner till vänster på sidan, där man väljer vars man vill gå (ungdom, senior, gnägg mfl.mfl.)
Vet väl inte riktigt om det heter rullningslist :P
 
Sv: Rullningslisten

För mig satt "rullningslisten" högst upp?:confused:
Om man klickade på "Innehåll" så rullades det ut en avlång grej där man kunde välja Gnägg, ÄU, U, Senior, Utrustning osv.

Det är iaf den som JAG menar;)
 
Sv: Rullningslisten

Och för mig satt den längst ner.
Jo jag menar samma som dig :-)
 
Sv: Rullningslisten

Hela buke ser sjukt ut nu tycker jag! Speciellt med den där j*vla "FlashChat" ÖVERALLT som bara tar plats! Sen att de bytt ut massa saker å sånt är lite rörigt just nu för mig. Speciellt den här "Citat svar |Svara på detta..." att den inte är i fet stil längre!
 
Sv: Rullningslisten

men hallå!

mycket bättre innan. fyyyy gunnar. ta bort chatsaken igen, eller lägg den där den är osynlig, och ge oss listen. annars.. haha
 
Sv: Rullningslisten

*knappen*

Håller med (fast utan hot), gillar inte heller den där stora flashchattrutan. Tar som sagt en massa plats och det ser gyttrigt ut.
 
Sv: Rullningslisten

Samma sak varenda gång. Så fort Gunnar petar på forumet så skriker folk att han ska ändra tillbaka. Ge honom en chans att få göra färdigt till att börja med ;) När rullningslisten kom så skreks det om den, för att ha forumen i vänsterkanten var ju mycket bättre, nu när den är borta så ska den tillbaka. Flera chattar har efterlysts förr, men nu när de finns så klagas det på att de tar plats??! :confused:

Jag personligen beundrar Gunnar för att han orkar hålla på, o jag vet själv att en ändring av ett forum, i den utsträckning som han gör, det KAN man inte fixa på ett par timmar. Låt karln sussa lite oxå, så fortsätter han med all säkerhet när han vaknar ;)

För mycket klagande och för lite berömm, hmm det kan nog få den bäste att tröttna..... så jag tycker vi avvaktar o låter Gunnar pilla färdigt med forumet, och ger honom en klapp på axeln för hans tålamod :bow:
 
Sv: Rullningslisten

Prosit skrev:
Flera chattar har efterlysts förr, men nu när de finns så klagas det på att de tar plats??! :confused:
Visst är det lustigt?
Nu finns flera rum men ändå bubblar alla på samma, lite konstigt faktiskt tycker jag:confused: .
 
Sv: Rullningslisten

kristel skrev:
Visst är det lustigt?
Nu finns flera rum men ändå bubblar alla på samma, lite konstigt faktiskt tycker jag:confused: .

Det fanns flera rum i den förra oxå.
 
Sv: Rullningslisten

Jag har gått in på gnägg-chaten och hamnar på senior-chat. Det gör kanske andra också? Hamnar alla i samma chat oavsett var man går in?
 
Sv: Rullningslisten

Nu testade jag igen. Går in på gnägg-chat och hamnar på senior. Det finns knappar till de andra chatrummen, men det går inte att klicka på dem.
 

Liknande trådar

Hästvård Har fått bilder på en häst igen och det visade sig när jag visade bilderna för min egen veterinär att den har en lös benbit på framsidan...
Svar
1
· Visningar
594
Senast: Mia_R
·
Utrustning Efter att ha dreglat över och funderat i flera veckor beställde jag just en Zilco sele med empathybrösta. Ett underlägg för bröstan...
Svar
0
· Visningar
300
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Nu när det är kallt ute hade jag behövt något varmare på fötterna när jag rider än mina vanliga jodphurs. Jag har sedan tidigare ett par...
Svar
13
· Visningar
843
Hemmet Torp på ca 70 kvm. Låg takhöjd. Kamin finns, och köksfläkt ansluten till skorstenen. Badrumsfläkt finns, samt fönster i badrummet...
2
Svar
31
· Visningar
1 960

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Roliga saker som barn säger
  • Hiss och diss del 5
  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp