Bukefalos 28 år!

Så kan det gå!

Fraggel_Tess

Trådstartare
Kan nu meddela att jag har tackat ja till ett nytt arbete i en annan kommun. Igår så skrev jag på papper för uppsägning. Och jag känner mig faktiskt nästan lite "hög" så skönt att veta i höst är jag inte kvar på min nuvarande arbetsplats. Tråkigt att lämna en del kollegor och barn, men det kommer ju nya :) Så nu har jag äntligen vågat ta språnget! Kändes mycket lättare än jag trodde det skulle vara!
 
Grattis
Förstår dig.
Var samma för mig i höstas. Även om jag bara bytte avdelning på jobbet, efter 4.5 år på samma plats med samma arbetsuppgifter. Hamsterhjul delux. Idag får jag nya utmaningar varje dag . Betydligt mer stimulerande
 
Grattis.
Hoppas det går bra.
Jag har ju just bytt, och det känns som det bästa jag gjort på länge.
Hade glömt hur kul jag tycker det är att jobba operativt, men slutade med det då jag mådde dåligt för just då klarade jag inte det.

Nu hoppas jag bara att de inte ändrar för mycket i kommande omorganisation. Jag vill vara kvar operativt :D
 
Kan nu meddela att jag har tackat ja till ett nytt arbete i en annan kommun. Igår så skrev jag på papper för uppsägning. Och jag känner mig faktiskt nästan lite "hög" så skönt att veta i höst är jag inte kvar på min nuvarande arbetsplats. Tråkigt att lämna en del kollegor och barn, men det kommer ju nya :) Så nu har jag äntligen vågat ta språnget! Kändes mycket lättare än jag trodde det skulle vara!
Härligt! Bra att du vågade!
 
Jag håller med de övriga - så bra gjort! Oftast tycker jag att det är just att ta klivet som är svårt, sen brukar det kännas så mycket lättare när man väl har bestämt sig. Jag hoppas (och tror, med din andra tråd i åtanke) att det här kommer att bli jättebra för dig i slutändan. :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tänkte jag kunde ha en egen tråd att uppdatera i istället för att drälla inlägg överallt i forumet och på dagbok. För att göra en...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 417
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 853
Senast: Grazing
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 901
Senast: Gunnar
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 343
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp