Bukefalos 28 år!

Säkerhetstänk hos Folksam?

Sv: Säkerhetstänk hos Folksam?

om du inte hat fattat det så är inte reklamen på riktigt det är på låsas
 
Sv: Säkerhetstänk hos Folksam?

Och jag tycker att den här tråden är ett exempel på hur JOBBIGA hästmänniskor är :D Härrägud, folk kan inte se en film utan att bitcha över att nosgrimman var alldeles för löst åtspänd.
 
Sv: Säkerhetstänk hos Folksam?

... och där kom jag ihåg varför jag slutade göra inlägg på Buke för flera år sen... *suck* och kryper tillbaka till stenen jag bott under i åratal.
Min mening med inlägget var inte alls att "bitcha över nån löst spänd nosgrimma" - eftersom jag själv jobbar med kommunikation, information, annonser, reklam och liknande tyckte jag det kändes som ett uppenbart skott i foten när ett försäkringsbolag gör så stora tabbar, så aningslöst.
 
Sv: Säkerhetstänk hos Folksam?

men guuud nej, ta det inte så allvarligt! jag håller bara inte med! det var inte meningen att vara otrevlig. därav ":D"-smileyn.

vi uttrycker oss alla på olika sätt :) stanna på buke du så ser du att vissa av oss uttrycker oss lite skarpt även om vi inte menar nåt illa.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 989
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Jag har en fundering angående diagnos och feldiagnosticering. När jag var runt 12 blev fick jag diagnosen autism samt en ovanlig och...
Svar
15
· Visningar
1 666
Senast: kolblakkur
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 014
Senast: Farao
·
Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
3 074
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp