Bukefalos 28 år!

Säljs påssmällare längre?

raggsock

Trådstartare
Säljs påsksmällare längre? (ska det stå i rubriken)
Jag brukar ta in mina hästar påskafton då jag har dem i anslutning till ett bostadsområde. I år har jag dock inte sett att påskraketer säljs i butikerna här. Inte heller har jag hört några smällar än innan som det alltid brukar vara?
Vågar man låta hästarna vara ute imorgon tro?
 
Sv: Säljs påssmällare längre?

Skit också ;-), då får de nog gå in en stund imorgon kväll i alla fall
 
Sv: Säljs påssmällare längre?

De säljs i alla fall här. Så vi har inne våra hästar i natt och i morgon natt. Onödigt att chansa!
 
Sv: Säljs påssmällare längre?

Med tillstånd från polisen ja, annars är bara nyaårsafton fritt.
 
Sv: Säljs påssmällare längre?

Oavsett om dom säljs eller inte så hade jag nog följt mina rutiner om jag hade speciella sådana vid "smällhögtider". Så hade du tagit in dom/släppt senare om du visste att det skulle smälla hade jag gjort så nu också.
 
Sv: Säljs påssmällare längre?

Den förtänksamme inhandlar så många smällare innan nyår att det räcker för att skotträna gårdens hästar hela året.

:D

För mina hästar är PANG=godis.:d
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 946
Senast: Solstig
·
Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 554
Senast: Fiorano
·
Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
3 019
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 334

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp