Bukefalos 28 år!

Saker som stör mig orimligt mycket, eller orimliga saker som stör mig. Del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad säger stallägaren?
Stallägaren har sagt till flera gånger att hon måste följa reglerna och boka om hon har tänkt att komma, som alla normala människor som lånar ridhuset gör, men det går bara inte in :banghead:
Fattar inte hur man kan vara så ohyfsad, det är liksom inte svårt att dra iväg ett sms i förväg :confused:
 
Stallägaren har sagt till flera gånger att hon måste följa reglerna och boka om hon har tänkt att komma, som alla normala människor som lånar ridhuset gör, men det går bara inte in :banghead:
Fattar inte hur man kan vara så ohyfsad, det är liksom inte svårt att dra iväg ett sms i förväg :confused:
Då får väl stallägaren komma o handgripligen kasta ut henne tills hon lär sig, eller säga upp henne.
 
Jag stör mig på mössorna i Peaky Blinders. Eftersom de använder rakbladen i dem till att skära folk hela tiden borde mössorna vara blodiga och slafsiga men nä, de är fräscha och fina. Helt orimligt. :meh:
 
Att personen som skulle hyra mitt släp imorgon helt plötsligt ska åka med sin stallkamrat istället? Att man inte kollar sånt tidigare :crazy: detta efter de läst kontraktet och fått vägbeskrivning :down:

Nu har jag gjort ett kontrakt helt onödan :devil: (är ju iof bra för nästa hyresgäst :laugh: )

Att jag vaknade 02.30 inatt och fick spendera resten av natten i soffan, jag älskar ju min säng :rage:
 
Inte så orimligt kanske men jag stör mig fruktansvärt (!!!!!) mycket på att inte bara mobilen utan även datorn har gått sönder?!

Mobilen är inlämnad så där känns allt ok men datorj*veln! Vars f*n har jag lagt kvittot/ garantin?? Jag som alltid har en j*kla ordning. Jag är så nära på att slå sönder nått... :rage::rage:
 
Inte så orimligt kanske men jag stör mig fruktansvärt (!!!!!) mycket på att inte bara mobilen utan även datorn har gått sönder?!

Mobilen är inlämnad så där känns allt ok men datorj*veln! Vars f*n har jag lagt kvittot/ garantin?? Jag som alltid har en j*kla ordning. Jag är så nära på att slå sönder nått... :rage::rage:
Kontakta företaget du köpte datorn av. De borde ha en kopia på ditt köp....
 
Snubben som plockar ut 590 lax och skickar till sitt hemland och inte vill betala ränta på pengarna.... och dessutom poserar stolt framför bankomaten....
Han åker nog hem snart ska ni se, när han ska börja betala. I släktens ögon hade han varit dum om han inte tagit ut pengarna. Kan man luras så ska man. Annars är man själv dum.
 
Stör mig på att jag ska behöva vara småsjuk hela vintrarna :meh: Blivit bättre sen jag började på astmamedicin, men nu är det återigen nått som ligger och gror... har inte tid eller lust att bli sjuk nu!
 
Ehum det här skäms jag lite för att erkänna men i 2 dagar har jag stört mig något enormt på en del (OBS INTE ALLA utan mer specifikt 2-3p) som tycker det är såååå jobbigt då de vart lite sjuka och jag kan ju inte alls förstå hur jobbigt det är, Hur ska de orka jobba och sköta hem

Jomen god dag yxskaft. Diabetes med multipla följdsjukdomar i 27 år, taskiga njurar, kommer inte ens ihåg alla gånger jag vaknat upp av främmande människor aka ambulanspersonal och fått höra hur nära döden jag var. Ögonoperationer då vi trodde det var kört att synen skulle fås åter. Viktnedgång till 40kg innan vi kom underfund med om vad det var. Giftstruma
Har under denna tid bara varit sjukskriven i nödsitutationer, annars jobbat heltid. Haft hästar, hundar skött hem ja allt.

Men visst. Jobba halvtid, ha häst och inte behöva bekymra sig om tillräckligt med pengar måste vara otroligt jobbigt.

Som sagt alla är vi olika och det här är egentligen inget som jag borde bry mig om.

Diabetikern - på väg att bli en riktigt bitterf*tta
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
121 759
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 552
Senast: Marita73
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
2 3
Svar
54
· Visningar
959
Senast: sthu
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Stör mig på knastrig nacke och värk.
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
110 112
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Merkostnadsersättning
  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Pysseltråden

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp