Bukefalos 28 år!

Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 4

Nixehen

Trådstartare
Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂

IMG_0207.jpeg


La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på annons imorse - nu är båda sålda, betalade och hämtade. Skönt! 🙌🏻
 
Här plingade det till ikväll och en bok + ett klädpaket sålt via Vinted. Absolut inga stora pengar, men lite prylar bort! 🙌🏻

Måste snart göra en ny rensning bland sonens kläder, han växer som ogräs på längden behöver gå upp en storlek igen nu. 😩
 
Håller på att rensa, jösses vad mycket onödiga kläder. Vissa har jag haft på mig en eller ingen gång. Hjälp. Fråga, om man säljer via vinted får man ut pengar eller blir det ett konto man bara kan köpa andra saker på vinted för?
 
Håller på att rensa, jösses vad mycket onödiga kläder. Vissa har jag haft på mig en eller ingen gång. Hjälp. Fråga, om man säljer via vinted får man ut pengar eller blir det ett konto man bara kan köpa andra saker på vinted för?
Utbetalning till bankkonto :)
 
Jag har gjort en riktig röjning i mitt kaosrum (ska i vanliga fall vara ett gästrum). Det har inte ens gått att få sig in i rummet utan att klättra 😂 jag hittade ett gäng grejer att sälja och en hel del att slänga. En del grejer ska ut i logen och jag lyckades på något sätt få plats över. 😁
Före: (in till vänster är ett stort förråd som såg lika illa ut också)
1000009570.jpg
 

Liknande trådar

Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
25 863
Senast: ptr
·
Kropp & Själ På sedvanligt manér så har jag spenderat senaste veckorna med att läsa otroligt mycket om den här pusselbiten som fick allt att falla på...
Svar
10
· Visningar
2 040
Senast: Rosett
·
  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 229
Senast: skiesabove
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 715
Senast: kma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Oseriös avel 2023
  • Matskålar utan nickel

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp