Bukefalos 28 år!

Saknar mina forumprenumrationer

palle

Trådstartare
Varför kommer det inte längre några forumprenumrationer vid 3-tiden på natten ?

För mej har dom varit superba för att hålla mej uppdaterad utan att behöva leta som en galning i alla forum....
 
Sv: Saknar mina forumprenumrationer

Ett tillägg bara....

I kväll har jag inte heller fått mail om att jag har fått PM eller svar i dom TRÅDAR jag är aktiv i...

Snälla kan någon svara mej varför ? ? ?
 
Sv: Saknar mina forumprenumrationer

Tack för att ni uppmärksammade mig på detta.
Det var ett problem med servern som nu är löst, från och med nu bör allt fungera som det skall igen.
Det har varit ett avbrott på ca 24 timmar för dessa "notifierings-mail" som systemet skickar.
 
Sv: Saknar mina forumprenumrationer

Det har varit mer än 24 timmar fel för prenumrationerna försvann i fredags och har ännu idag inte kommit tillbaka...

Men guuuu vad skönt att ändå höra att det inte var jag som hade gjort något galet med datorn i alla fall.......
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Letade efter tidigare trådar med samma frågeställning, men alla är ett antal år gamla. Man har ju hört att priserna gått upp något...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 798
Senast: hundtant
·
  • Artikel
Dagbok Jag bytte stall i december efter att jag hamnat dels hamnat i mellan två parter som inte var helt överens och för att jag kände mej...
Svar
3
· Visningar
1 100
Senast: cirkus
·
Småbarn Försöker få dottern i säng vilket är fullt krig varenda förbannade dag. Jag blir tokig! Det ska skrikas, slåss, sparkas, härjas och...
Svar
4
· Visningar
1 011
Senast: julgrisen
·
Mat Nästa vecka kommer jag behöva äta en rejäl måltid lite snabbt på eller alldeles i närheten av centralstationen i Stockholm. Jag har...
Svar
9
· Visningar
767
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp