Saknar trådar...

Julle

Trådstartare
Kollade igenom mina trådar igår och upptäckte att det faktiskt saknas fyra stycken!!! :o Vet att två inte följde med vid uppgraderingen i somras, så det är helt ok. Det har jag inte funderat så mycket över.

Men nu såg jag att två trådar jag skrev i höstas var puts väck!! Det var en om när jag äntligen vågat hoppa igen och en om Paris Hiltons avramling. Båda på Gnägg. Och det handlar inte om att de skulle blivit borttagna eller nåt ( i såfall har jag inte fått veta, och jag ser ingen anledning eftersom de var gamla och inte togs bort medan de var aktiva).

Så jag bara undrar vart de tagit vägen? Och varför?

//Julle
 
Sv: Saknar trådar...

Saknar faktiskt ännu en märkte jag nu!! Hade en tråd om Frida-böckerna för ett tag sen men den är med borta nu!! :crazy: Hos andra har jag sett att det blir fler sidor med trådar, men hos mig verkar det som det bara blir en och att de försvinner efter hand eller nåt... :(
 
Sv: Saknar trådar...

Hur länge trådarna blir kvar tror jag beror på hur stor aktivitet det är på de olika forumen. Tex på Äu, Senior och Gnägg borde trådarna försvinna rätt snabbt...
 
Sv: Saknar trådar...

Exakt vad föreställer din användarbild? Det ser ut som en häst som blundar? Men jag får ändå inte ihop det.
 
Sv: Saknar trådar...

Zaga skrev:
Hur länge trådarna blir kvar tror jag beror på hur stor aktivitet det är på de olika forumen. Tex på Äu, Senior och Gnägg borde trådarna försvinna rätt snabbt...

Ja, men på profilen menar jag!! När man går in på Trådar postade av ***** så finns de fem trådarna kvar där längre. Men min första med bara tre svar eller nåt finns kvar. Så där har det inte med aktivitet att göra tror jag!! Och såå många trådar har jag inte gjort så att det skulle vara platsbrist direkt...
 
Sv: Saknar trådar...

Trådar på aktiva forum försvinner i bakändan...

Jag gjorde just samma koll på mig själv som du gjort på dig. Fick upp 144 trådar. Men bara några få av dem var på Senior, trots att det är där jag skapar flest trådar. Senior är precis som Gnägg ett forum med hög aktivitet, så gamla trådar försvinner helt enkelt av sig själva på just de forumen. På mindre aktiva forum kan de ligga kvar en halv evighet.
 
Sv: Saknar trådar...

Ok, då vet jag!! Blev bara lite förvirrad eftersom jag trodde att man hade alla sina trådar kvar där. Men det kanske hade blivit för mycket material såklart!!

Tack!!! :)
 
Sv: Saknar trådar...

Tror att Gunnar helt enkelt valt olika inställningar för olika forum. Men det är nog ingen Julle-knapp det handlar om ;)
 
Sv: Saknar trådar...

Tyvärr har den extremt roliga Trills & Spillstråden försvunnit (kan för mitt liv inte hitta den), den som man skrattade så mycket åt :(
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 313
Senast: Calmiche
·
Relationer Back again.. Det är lite oklart vad jag vill med tråden, vet att det bara är jag som kan bestämma för mig själv till syvende och sist...
24 25 26
Svar
505
· Visningar
64 174
Senast: cirkus
·
Hästvård För ett par år sedan gjorde jag något otroligt oansvarigt och köpte en osedd häst från utlandet. Från ett känt försäljningsställe som...
Svar
16
· Visningar
3 190
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Länge sen jag var här nu. :) Saknar dock skrivandet, och tänkte bara samla mina tankar kring var jag står just nu... Jag...
Svar
2
· Visningar
1 326
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp