Bukefalos 28 år!

Sara Henriksson svensk mästare på hemmaplan: ”Hela Agunnaryd var där – fantastiskt”

För tre år sedan tog hon initiativ till att hennes Växjö Distansryttare skulle arrangera SM i hembyn Agunnaryd. Hon har drivit projektet tillsammans med klubbkamraterna och hon red också hem guldet vid Folksam SM i distansritt på sin Woo Boo Doo.
– Det kändes som EM eller VM fast där jag bor! Jag är så stolt och glad över min häst, säger Sara Henriksson.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter I helgen avgjordes Folksam SM i distansritt under Simlångsritten utanför Halmstad. Rutinerade mästerskapsekipaget Sara Henriksson och...
Svar
0
· Visningar
327
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Sara Henriksson och Woo Boo Doo, Pojken kallad, vann internationell distansritt i polska Kliczkow på lördagen.
Svar
0
· Visningar
373
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Sara Henriksson och Elopolda vann Simlångsritten och Folksam SM i distansritt på lördagen. I young rider klassen vann Kajsa Carlsson med...
Svar
0
· Visningar
251
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Sara Henriksson och Kajsa Carlsson. Det är lördagens guldmedaljörer när SM i distansritt avgjordes för seniorer och unga ryttare i...
Svar
0
· Visningar
332
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp