Bukefalos 28 år!

Schockemöhles kvalité

kolblakkur

Trådstartare
Hittade en regnjacka i deras nya kollektion som är jättesnygg. Men hur är deras kvalité? Har dålig koll på ridsportmärken.
 
Sv: Schockemöhles kvalité

Jag har flera schabrak och en softshell jacka från Schockemöhle och jag tycker att det är bra kvalitet på de grejerna!
 
Sv: Schockemöhles kvalité

Lite varierande, det är inte topptopp kvalité men absolut inte dålig! Köpvärt absolut :)
 
Sv: Schockemöhles kvalité

Jag är nöjd över kvalitén på samtliga av mina saker! Schabrak, täcken, pikéer samt jacka. :)
 
Sv: Schockemöhles kvalité

Ett par schabrak är det enda jag köpt av Schockemöhle, varav det ena schabraket är sålt - färgen skar sig mot hästen :p . Men båda schabraken har hållit både färg och form utmärkt. Inte toppkvalité, men god kvalité i förhållande till priset imo.
 
Sv: Schockemöhles kvalité

Allt jag köpt från Schockemöhle har varit av god kvalitet och jag köper gärna saker av det märket. Jag har schabrak, väst, väskor m.m.
 

Liknande trådar

Hemmet Så jag ska köpa ett takduschset till min dusch. Tycker dock det är jättesvårt att veta vilket märke som är av bra kvalité. Vidare har...
Svar
0
· Visningar
153
Senast: Acto
·
Utrustning Fick med ett träns från Antares till nya ponnyn. Skulle vilja köpa en ny nosgrimma men kan inte hitta någonstans vilken storlek tränset...
Svar
0
· Visningar
218
Hemmet Behöver tips på var jag hittar rött porslin. Sån julig röd färg så ingen blek eller åt det rosa/orange hållet. Vill ha små tallrikar a...
Svar
7
· Visningar
582
Senast: Åsa A
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 069
Senast: lingonben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp