Bukefalos 28 år!

Schockemöhles kvalité

kolblakkur

Trådstartare
Hittade en regnjacka i deras nya kollektion som är jättesnygg. Men hur är deras kvalité? Har dålig koll på ridsportmärken.
 
Sv: Schockemöhles kvalité

Jag har flera schabrak och en softshell jacka från Schockemöhle och jag tycker att det är bra kvalitet på de grejerna!
 
Sv: Schockemöhles kvalité

Lite varierande, det är inte topptopp kvalité men absolut inte dålig! Köpvärt absolut :)
 
Sv: Schockemöhles kvalité

Jag är nöjd över kvalitén på samtliga av mina saker! Schabrak, täcken, pikéer samt jacka. :)
 
Sv: Schockemöhles kvalité

Ett par schabrak är det enda jag köpt av Schockemöhle, varav det ena schabraket är sålt - färgen skar sig mot hästen :p . Men båda schabraken har hållit både färg och form utmärkt. Inte toppkvalité, men god kvalité i förhållande till priset imo.
 
Sv: Schockemöhles kvalité

Allt jag köpt från Schockemöhle har varit av god kvalitet och jag köper gärna saker av det märket. Jag har schabrak, väst, väskor m.m.
 

Liknande trådar

Hemmet Behöver tips på var jag hittar rött porslin. Sån julig röd färg så ingen blek eller åt det rosa/orange hållet. Vill ha små tallrikar a...
Svar
7
· Visningar
581
Senast: Åsa A
·
Avel Fler som följer fölauktionerna hos SWB? Har själv inte hunnit att kolla in kollektionen i ännu mer än lite flyktigt men stammässigt ser...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 833
Senast: Rosett
·
Hemmet Jag har tagit hem gratismöbel jag hittat på gatan! Försöker nu ta reda på om att det är värt att försöka polera upp den och betsa den...
Svar
7
· Visningar
231
Senast: Stefffie
·
Utrustning Har precis mätt mina vader då dom inte fick plats i de gamla ridstövlarna som togs fram ur förrådet. Landar på 37 cm. Inser att det...
2
Svar
21
· Visningar
1 019
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp