Schumacher träns

P

popeye

Någon som har ett sådant?
Var på hästgallerian idag och så ett väääldigt fint träns från Schumacher, rundflätat pannband och dubbelsydd pullargrimma. Är de värda pengarna? Håller de sig snygga? igentligen borde jag lägga pengarna på nått vettigare då jag redan har 6 st, varav 3 är av dyrare märken. Men vad gör man? :o :D
Vet någon fler återförsäljare än bara Hästgallerian?
 
Har ett schumascher-kandar (rundsytt) som jag köpte från Skara hästsportbutik- dom tar in både kandaren och tränsen. Kvalitén är super och mitt fortfárande lika fint som när jag köpte det, så det är absolut värt pengarna :smirk:
Fast om du redan har 6 träns så.... :D
 
låter ju positivt! Värt att satsa på alltså.
Jag får nog ta och sälja av lite träns.. man kan ju ändå inte använda mer än ett åt gången
:rofl:
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin I stället för att kapa VGV-tråden ytterligare så får det här nu en egen tråd. Kanske är det fler än jag som just nu letar efter en...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 026
Senast: Voeux
·
Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 606
Senast: Alexandra_W
·
Relationer Jag känner mig så ensam och förvirrad, hoppas någon orkar läsa allt och hjälpa mig med lite tankar. För sju år sedan blev jag...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
12 853
Övr. Hund Hejsan.. Har en närapå 6mån gammal valp där ensamhetsträningen inte funkat bra alls. Var nog lite dålig med att göra det till "vardag"...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 313
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp