Bukefalos 28 år!

Secret Santa 2018

Vi som vet tomte

1. Snurrfian >> Bobberiboo
2. Ceta >> Ninnurur
3. Barbabelle >> Ceta
4. Madalitso>>Cattis_E
5. Leoni>> Marty
6. Marty>> Snurrfian
7. Lilla-S>>Blacksmithfarm
8. Mirre>>Madalitso
9. Wingates >> fraggelzebra
10. Sonic76 >> Mirre
11. Nixehen >>Jeps
 
Vi som vet tomte

1. Snurrfian >> Bobberiboo
2. Ceta >> Ninnurur
3. Barbabelle >> Ceta
4. Madalitso>>Cattis_E
5. Leoni>> Marty
6. Marty>> Snurrfian
7. Lilla-S>>Blacksmithfarm
8. Mirre>>Madalitso
9. Wingates >> fraggelzebra
10. Sonic76 >> Mirre
11. Nixehen >>Jeps
12. Cambodia>> Sonic76
 
Jag är inte hemma och mina paket ligger hemma så har inte öppnat än men jag gissar redan nu på @fraggelzebra som min tomte då mitt paket kom från Hamburg :)
Jag kommer öppna imorgon när jag är hemma så bilder kommer då

Hemma och har öppnat mina paket.
Målningen är superfin och jag började som jag redan skrivit gråta när jag såg den (det är min häst som jag fick avliva i september) så tack så mycket för den.
Katterna har fått sina leksaker. Den lilla musen har Agda tagit och de andra katterna tittar på henne. Kommer dom för nära så morrar hon så jag tror hon gillar den ;)
1545751384736.png
 
Hemma och har öppnat mina paket.
Målningen är superfin och jag började som jag redan skrivit gråta när jag såg den (det är min häst som jag fick avliva i september) så tack så mycket för den.
Katterna har fått sina leksaker. Den lilla musen har Agda tagit och de andra katterna tittar på henne. Kommer dom för nära så morrar hon så jag tror hon gillar den ;)
Visa bifogad fil 23099

Damen i butiken sa att det är kaninpäls på musen, så Agda kanske känner sig som en stor jägare. :D
 
Vi som vet tomte:

1. Snurrfian >> Bobberiboo
2. Ceta >> Ninnurur
3. Barbabelle >> Ceta
4. Madalitso>>Cattis_E
5. Leoni>> Marty
6. Marty>> Snurrfian
7. Lilla-S>>Blacksmithfarm
8. Mirre>>Madalitso
9. Wingates >> fraggelzebra
10. Sonic76 >> Mirre
11. Nixehen >>Jeps
12. Cambodia>> Sonic76
13. WS6 —> Nixehen
 
Vi som vet tomte:

1. Snurrfian >> Bobberiboo
2. Ceta >> Ninnurur
3. Barbabelle >> Ceta
4. Madalitso>>Cattis_E
5. Leoni>> Marty
6. Marty>> Snurrfian
7. Lilla-S>>Blacksmithfarm
8. Mirre>>Madalitso
9. Wingates >> fraggelzebra
10. Sonic76 >> Mirre
11. Nixehen >>Jeps
12. Cambodia>> Sonic76
13. WS6 —> Nixehen
14. hemlig >> Leoni
 
Så, nu har det lugnat ner sig lite här och jag har kunnat svära åt telefonen... den ville inte prata med datorn...

Min brevlåda var FULL O_o :bow:
DSC-2080.jpg


Innehåll:
DSC-2081.jpg


Ett jättefint ljusfat med värmeljushållare (kommer att funka perfekt till mina votivljus), ett pepparsalt som ska bli spännande att prova, ett iron-on flamingomärke (:cautious: :laugh:) samt godis till matte och kisse :love: (Missia tackar så mycket!). Så fint och bra ordnat av extra-Santa :bow: som jag tror är @gul_zebra med tanke på geografi och vad som står på kortet ;) :D Tack så hemskt mycket :love:
 
Kom precis hem och öppnade paket med sonen. Fick 2 sorters frön, en bok med massa roliga recept, garn och tugg till hundarna. Tack så jättemycket! Allt kommer komma väl till pass här framåt. Nu ska jag lura på vem som är tomte...
 

Bifogade filer

  • IMG_20181225_201547.jpg
    IMG_20181225_201547.jpg
    156,1 KB · Visningar: 19
Så, nu har det lugnat ner sig lite här och jag har kunnat svära åt telefonen... den ville inte prata med datorn...

Min brevlåda var FULL O_o:bow:
DSC-2080.jpg


Innehåll:
DSC-2081.jpg


Ett jättefint ljusfat med värmeljushållare (kommer att funka perfekt till mina votivljus), ett pepparsalt som ska bli spännande att prova, ett iron-on flamingomärke (:cautious::laugh:) samt godis till matte och kisse :love: (Missia tackar så mycket!). Så fint och bra ordnat av extra-Santa :bow: som jag tror är @gul_zebra med tanke på geografi och vad som står på kortet ;):D Tack så hemskt mycket :love:
Då tror du rätt! :D
Du får skaffa större brevlåda ;) Och klia lite på hundstackarn som skällde ut mig medan jag försökte spela tetris för att få ner allihop under tidspress :laugh:
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 980
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
69 254
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
23 119
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
98 342

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp