Bukefalos 28 år!

Bubble

Trådstartare
Ni som är bra på det här med att ta semester..

Vad är det för skillnad på semesterfaktor och kalenderdagfaktor? Tex säg att man har en semesterfaktor på 1,5 och en kalenderdagsfaktor på 1,8 (exempelsiffror bara). Om man då tar semester en dag räknar man då att det går åt 1*1,5 semesterdagar eller 1*1,8?

Om man tar semester en längre period tex 4 veckor tar man bara semester dom dagar man skulle jobbat? Tex om man har 14 pass på 4 veckor tar man ut 14 semesterdagar då?

Nån med bättre koll än mig?
 

Liknande trådar

Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
289
Senast: Shaggy
·
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 572
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 301
Gravid - 1år Jag behöver hjälp för håller på att bli galen. Min 3 månaders bebis sover så dåligt på nätterna. 1 natt på en 14 veckors period är...
2
Svar
23
· Visningar
1 544
Senast: G-uldlock
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp