Bukefalos 28 år!

Bubble

Trådstartare
Ni som är bra på det här med att ta semester..

Vad är det för skillnad på semesterfaktor och kalenderdagfaktor? Tex säg att man har en semesterfaktor på 1,5 och en kalenderdagsfaktor på 1,8 (exempelsiffror bara). Om man då tar semester en dag räknar man då att det går åt 1*1,5 semesterdagar eller 1*1,8?

Om man tar semester en längre period tex 4 veckor tar man bara semester dom dagar man skulle jobbat? Tex om man har 14 pass på 4 veckor tar man ut 14 semesterdagar då?

Nån med bättre koll än mig?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Skriver här i hopp om lite vettiga tankar då jag får panik av att hålla det för mig själv. Jag har sedan tidigare problem med ländrygg...
2
Svar
29
· Visningar
1 400
Senast: tuaphua
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
357
Senast: Shaggy
·
Kropp & Själ Suck… jag stukade min fot ganska rejält förrförra sommaren vilket gick över med vila, fotleden har dock känts svagare sedan dess. Jag...
Svar
6
· Visningar
362
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 782
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp