Senast tagna bilden IX

Jag har ju ingen egen hund så jag får nöja mig med alla andras hundar, vilket är rätt skönt ändå

Här är grannens amerikanska bulldog ( tror jag att det är) som somnat med sin ballong i munnen :love::rofl:

https://www.instagram.com/p/BZ7Qi8BFxcu/
BZ7Qi8BFxcu
 
Nej det visste jag inte - eller är jag senil :confused::o:p
Han hette Izor, Izidor i stamtavlan, tog över honom av en granne som inte hade honom försäkrad, tog han till vet eftersom jag misstänkte patella, vilket det var. Han kunde inte hänga med mig o Fähunden (BC), så när jag var hos särbon som precis hade tagit bort sin sista stövare (16 år) o skulle inte ha någon ny hund, särbon blev förälskad, den var ju som en katt, så fick särbon behålla honom. Hunden var med honom i skogen hela dagarna o lärde sig åka snöskoter. När han växte till sig blev benet bra.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
51 52 53
Svar
1 044
· Visningar
69 077
Hundavel & Ras Jag hade tänkt starta en tråd för oss med chinese crested för längesen men tvekade lite om det är någon idé eller om det blir en helt...
Svar
0
· Visningar
253
Senast: Lillefrun
·
Hundavel & Ras Skulle vilja höra vad ni vet, känner till eller tycker om amerikansk cocker spaniel. Alltid när jag blir nyfiken på en ras så läser jag...
Svar
3
· Visningar
421
Senast: Tajger
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
12 13 14
Svar
269
· Visningar
17 848
Senast: Cavallo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Sojasås + katter
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp