Bukefalos 28 år!

Senast tagna bilden X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hallå! Tonto är faktiskt Falcor han med! :cautious:

3_by_tontorollostorm-dc9fw27.jpg


7_by_tontorollostorm-dc9fwbh.jpg
 
Idag har jag fotograferat hundarna i trädgården.

Det blev bara en bild på fina Iza. Eller det blev fler, men alla ser nästintill likadana ut eftersom hon helst bara sitter och tar det lugnt.
2lvwiBH.jpg


Reka vill helst bara busa.
mKfFvz4.jpg


qhGRUrb.jpg


Men hon kan stå still om man säger till henne.
rxbdoRE.jpg
 
Så fina bilder, men...SHORTS? :eek: Mvh just slutat använda vinterjacka och mössa. :arghh:
Det var en av huvudanledningarna till att jag flydde från Piteå :p Minns fortfarande så tydligt när jag pratade i telefon med en vän i Sthlm och hon berättade om hur hon för första gången det året kunnat gå till jobbet med tygskor, jeans, t-shirt och vindjacka (hon började jobba tidigt på morgonen). Samtidigt tittade jag ut genom fönstret och såg hur en traktor lastade upp världens mest gigantiska snöhög utanför mitt fönster. Den våren sa jag åt mina vänner och bekanta att om de öht nämnde något med vårväder, då skulle jag säga upp kontakten med dem... Sedan flyttade jag ner till Sthlm igen och har inte ångrat mig en sekund.

Jag hatar byxor, älskar att gå i shorts och så fort det är något som liknar tillräckligt varmt väder så har jag det på mig :angel: Idag hade vi 15 grader varmt ungefär. Lite kyliga vindar, men helt ok även med shorts så länge man inte stod still i skuggan. Skulle kunna bo lite överallt känns det som, men inte högre upp i landet än typ.. Gävle. Kanske gränsen går redan vid Uppsala...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
54 55 56
Svar
1 114
· Visningar
73 249
Senast: Tajger
·
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 115
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 626
Senast: verser
·
Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
406
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp