Senast tagna bilden..

Lilljessicah

Trådstartare
.. på era hundar.

DSC_0180.jpg


apport1.jpg


Fyll på..
 
Sv: Senast tagna bilden..

Då vill jag bjuda fröken Lilljessicah på en liten "present", nämligen en alldeles färsk bild på hennes nya valp - möt Khemosabi Double Spin...
spin_7v_1.JPG-for-web-LARGE.jpg
 
Sv: Senast tagna bilden..

vilken fin :love:
vart bor du (det ser ut att vaara så mkt snö...)

Tack så mycket! :laugh:

Vi hade snöstorm helgen innan bilden togs och då fick vi runt 60 cm snö men mycket hade smält bort när bilden togs och nu är nästan allt borta :cry: Jag bor i Östhammar (6,8 mil nordost om Uppsala) :)
 
Sv: Senast tagna bilden..

Vet inte hur länge hon har terrat mig med detta mirakel nu :mad: Det är svårt att stå fast vid sitt beslut om att inte skaffa ny hund på ett par år när man var och varannan dag få se bilder på den där!
 
Sv: Senast tagna bilden..

Min senaste är fotad 23/11, inte världens mest seriösa bild men hunden är söt som vanligt

Nikki.jpg
 
Sv: Senast tagna bilden..

Här har vi kompisen Ghandi som sjunger opera för min hund, som se lite skeptisk ut. :D Fotat idag på promenaden.

25043479.jpg
 
Sv: Senast tagna bilden..

Tagen igår, dock inte så bra, hade bara mobilen med mig när jag tog kort.

25045538.jpg
 
Sv: Senast tagna bilden..

Taget idag när vi var och tränade:
Gabbi
25046819.jpg


Från gårdagens prommis:
Kiera
25026402.jpg
 

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
67 609
Övr. Hund Hej! Här kommer en lite konstig fråga. På SKKs kopahund.se kan man ju söka på raserna och läsa lite om dem. Beskrivningarna är så vitt...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 978
Senast: Fetaost
·
Hundhälsa HJÄLP - ÄR DET NÅGON SOM VARIT MED OM NÅGOT LIKNANDE MED HUND?? VETERINÄREN HITTAR INGET SVAR! För 2 månader sen Blöder från urinröret...
Svar
1
· Visningar
509
Senast: Lyan
·
  • Artikel
Hästnyheter Under fem dagar i februari fylls Göteborg och Scandinavium av topphästar och elitryttare. Här får du det senaste inifrån arenan och kan...
Svar
0
· Visningar
97
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp