Senast tagna bilden..

Sv: Senast tagna bilden..

:love:



Ja lillen :/
Han kommer bara runt fem meter innan han sätter sig mellan mina ben och tjuter. Jag ska linda tassbandage innan vi går ut på det skadade benet tänkte jag så tror jag det blir bättre. Dom andra lyfter han mycke kvickare så där går bra.

Nu har det blivit lite varmare också. :)

Vad har hänt? :eek: har han blivit sämre efter op:n?
 
Sv: Senast tagna bilden..

här är min lille taxkille... inte lätt med snö när man är liten
14756_203547017935_669557935_2885386_2860503_n.jpg

Vad sööt :laugh:
Hade vi haft en tax som lekt i närheten av min dalmatiner så hade den nog också sett ut sådär ;)



Ser att vi förresten nått 2000 inlägg :eek: Någon som vill starta en ny tråd?
 
Sv: Senast tagna bilden..

Vad är det här för en ras/korsning? Väldigt snygg.

Fadern är renrasig Hälleforshund, och modern är en korsning Gråhund/Jämthund, men utseendemässigt är han väldigt lik en renrasig hälleforsare :)
 
Sv: Senast tagna bilden..

Vad sööt :laugh:
Hade vi haft en tax som lekt i närheten av min dalmatiner så hade den nog också sett ut sådär ;)



Ser att vi förresten nått 2000 inlägg :eek: Någon som vill starta en ny tråd?

Det finns redan en ny :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
67 667
Övr. Hund Hej! Här kommer en lite konstig fråga. På SKKs kopahund.se kan man ju söka på raserna och läsa lite om dem. Beskrivningarna är så vitt...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 979
Senast: Fetaost
·
Hundhälsa HJÄLP - ÄR DET NÅGON SOM VARIT MED OM NÅGOT LIKNANDE MED HUND?? VETERINÄREN HITTAR INGET SVAR! För 2 månader sen Blöder från urinröret...
Svar
1
· Visningar
509
Senast: Lyan
·
  • Artikel
Hästnyheter Under fem dagar i februari fylls Göteborg och Scandinavium av topphästar och elitryttare. Här får du det senaste inifrån arenan och kan...
Svar
0
· Visningar
97
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp