Senast tagna bilden..

Sv: Senast tagna bilden..

Intresserade? Jag har redan ett par spekulanter men två finns kvar. Endast 3000 styck. Mjuka och fluffiga, söta och lätthanterliga, blåser dock gärna vind för våg i dragiga hem. :D

Säger som Malumbub att det produceras egna "små" dun bollar här hemma, väldigt mjuka och kramgoa :D
 
Sv: Senast tagna bilden..

Näääääär får jag leka med dem??

kikar.jpg


:love:
 
Sv: Senast tagna bilden..

Han gillar småttingar och brukar vara den perfekta lekfarbrorn :D

Tikarna bryr sig föga att de andra hundarna kommer och kikar, så länge de inte springer omkring och busar alldeles i närheten av lådan. Då kan de säga till.

Just den här tiken gillar inte heller att katterna springer och busar nära lådan, men är de lugna så får de kika in utan problem.
 
Sv: Senast tagna bilden..

KL

Fick några bilder på doggsen idag under apporteringsträningen

Limbo med gammelkråkan
DSC00290.jpg


Zipper med fågelvinge av okänd sort ( Han är bara hälften retriever, där av det slappa greppet ;) "Maatte.. Den är ääääcklig!")
DSC00293.jpg


Douglas på väg ut för ett linjetag
DSC00295.jpg
 
Sv: Senast tagna bilden..

Meen, det är bara dom första två som är dina, eller? Du har väl inte en tredje nu oxo? Gillar Zippers min btw! :D
 
Sv: Senast tagna bilden..

Haha, nej jag har inte slått på stort och skaffat ytterligare ett yrväder :D Den tredje bilden är det ägaren till hunden som skickar!
 
Sv: Senast tagna bilden..

KL
Inte så ny, men den senaste jag har. Från mitten av Oktober.

30029984.jpg
 
Sv: Senast tagna bilden..

KL

thina6-7.jpg


Min vackra kille fångad vid apporteringspass under passivitet
 
Sv: Senast tagna bilden..

Jag tänker mig honom hängandes i min julstrumpa på julaftonsmorgon med ett stort rött sidenband om halsen. Tack på förhand! :laugh:



Ibland tvivlar jag på mitt rasval, ska jag verkligen ha en dalmatiner till som nästa hund eller borde jag skaffa en liten vit "Maya II"?

En av varje vore väl perfekt? Vänta bara tills han får en valpkull, ska bara se hur mh:t blir i vår :D . Just detta exemplar tror jag att jag behåller ;)
 
Sv: Senast tagna bilden..

*KL*

Tog lite bilder på vovvarna idag. Det har snöat massor vilket gjorde jyckarna totalt överlyckliga. Tyvärr blev inte bilderna av bästa kvalité då det snöade en del samt att det var svårt att hänga med när dom rejsade som tokar. ^^

Ziggy & Gobbi
IMG_1562.jpg


Världens finaste Iko
IMG_1572.jpg

IMG_1638.jpg


Ziggy
IMG_1588.jpg


Såhär ser en Labbe ut efter att ha vurpat och mulat sig själv, hahaha!
IMG_1714.jpg


Nero
IMG_1611.jpg

IMG_1731.jpg


Gobbi
IMG_1697.jpg
 
Sv: Senast tagna bilden..

Åh, visst är det underbart med snön!
(och åh vad det är gulligt med snö på nosen och hundar som precis ramlat i snön :D)
 
Sv: Senast tagna bilden..

Jisses jattefin bild pa Nero! Den dar sista.
Hade kunnat vart tagen direkt ur den nya filmen (New Moon, nar vargarna slass ar for dejligt.)
 
Sv: Senast tagna bilden..

Åh, visst är det underbart med snön!
(och åh vad det är gulligt med snö på nosen och hundar som precis ramlat i snön :D)
Ja visst är det! :love:
Hahahahah ja det är totalt klockrent alltså, jag fick med en bildserie när Ziggy kysste snön.:rofl:

Jisses jattefin bild pa Nero! Den dar sista.
Hade kunnat vart tagen direkt ur den nya filmen (New Moon, nar vargarna slass ar for dejligt.)
ÅH tack så jätte mycket!
Haha ja det skulle man nästan kunna trott faktiskt.:D

Vad härligt med snöö! :love:
Har du blivit med Labbe? :D
Underbart med snö, jag erkänner att jag redan gjrot X antal snöänglar idag:angel:

Hahahah *host*......
Nja, jag har blivit med Labbe 3 dagar i veckan. Det är alltså min daghund på 8 månader, han är här medans husse och matte är på jobbet vissa dagar.:p
 
Sv: Senast tagna bilden..

Vad härligt med massor av snö! Vi har också fått snö men några mängder är det inte ännu.

-

Här är den senaste från mig och Sally :)
Untitled-2-1.jpg
 

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
50 51 52
Svar
1 025
· Visningar
67 743
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Hej! Här kommer en lite konstig fråga. På SKKs kopahund.se kan man ju söka på raserna och läsa lite om dem. Beskrivningarna är så vitt...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 980
Senast: Fetaost
·
Hundhälsa HJÄLP - ÄR DET NÅGON SOM VARIT MED OM NÅGOT LIKNANDE MED HUND?? VETERINÄREN HITTAR INGET SVAR! För 2 månader sen Blöder från urinröret...
Svar
1
· Visningar
510
Senast: Lyan
·
  • Artikel
Hästnyheter Under fem dagar i februari fylls Göteborg och Scandinavium av topphästar och elitryttare. Här får du det senaste inifrån arenan och kan...
Svar
0
· Visningar
97
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp