Sevärda hästvideos

Carand

Trådstartare
Ja det kan va allt från bedårande ponnyföl till högsta hoppet eller vilda mustanger!

Vad har du sett för youtubeklipp/filmer/bilder som du kan tipsa om?

Shoot!
 

När Nevele Pride (som fyraåring) slog världsrekord på 1 mile och dessutom vann med ganska många längder. Som tvååring vann han 26 av 29 starter, en av historiens största. Min pålle är linjeavlad på den här, så därför är jag kanske lite väl lyrisk :D
 
Linjeavlad på Nevele Pride?! O_o :crazy: :nailbiting: :cool: :D

Tänkte detsamma!

Hur är den i ridningen och hanteringen? :D :nailbiting:

Japp, han finns i tredje led på båda sidor :D

Han är, och många kan skriva under på detta, världens snällaste och mest ärliga häst. Min treåring rider på honom, borstar honom, leder honom (med viss hjälp), ger honom godis... Han är stabil och trygg, arbetsnarkoman och fruktansvärt lättlärd. Jag kommer aldrig få en häst som honom igen. Han brås m a o inte på sin släkting och han tävlades heller aldrig i trav :D
 

Liknande trådar

Fritid Hej alla :) Vi ska eventuellt till typ London snart och tänker nog hålla till i nordöst, typ här. Någon som kan tipsa om sevärdheter...
2
Svar
29
· Visningar
1 789
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Jag har en fundering. Jag skaffade en medryttare till vårt sto som stått med dräktig och haft föl innan. Så vi letade medryttare då jag...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
11 162
Kultur Jag inser att det här kan vara ett ganska laddat ämne och lite av en kontroversiell åsikt från min sida, framförallt med tanke på...
2
Svar
35
· Visningar
2 644
Gnägg Det kan ju inte bara vara jag som gärna kryper ner i soffan och tittar på lite häst? Jag har påbörjat en lista med hästrelaterade...
2
Svar
34
· Visningar
4 422
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp