Lilla

Trådstartare
Nu är SHL igång och åsikterna likaså.
Här kan vi diskutera.

Jag förväntas heja på FBK men det gör jag INTE.
Jag är ett HV-fan.
I år hoppas jag på lite mer än i fjol.
 
Nu är SHL igång och åsikterna likaså.
Här kan vi diskutera.

Jag förväntas heja på FBK men det gör jag INTE.
Jag är ett HV-fan.
I år hoppas jag på lite mer än i fjol.
HV har börjat väldigt bra i varje match hittills för att ändå bara ha 4 poäng. Så det kan bli roligare i år om man får upp förmågan att spela sista perioden också.
 
Jag känner faktiskt inte till att det har varit några matcher alls idag. Eller rättare sagt jag känner inte till att Rögle spelar några bortamatcher alls den här säsongen. *selektiv ignore* :meh:
Helt enig, visst har det varit bara typ hemmamatcher för våra lag den här säsongen? Även om jag tyckte det såg ut som grönvita Ängelholmare i torsdags i Jönköping.
 
Nä. Nu missförstod de direktiven och spelade bara en period istället för alla 3.

:jawdrop: Jag trodde du syftade på Rögle - Skellefteå senast men ser nu att det finns andra som lyckas leka ”fritt fall” lika effektivt. Jag beklagar. (Inte minst eftersom jag missunnar det segrande lagret någon typ av framgång.)
 
YES!!!
IMG_4728.jpeg
 

Liknande trådar

Fritid Äntligen en ny säsong, ett av mina favorithösttecken! Och för Rögles del rivstart med derby på hemmaplan, spännande fastän jag inte är...
Svar
2
· Visningar
255
Senast: LadySara
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
31
· Visningar
2 887
Senast: Valle
·
Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
967
Kropp & Själ Jag opererade bort ett diskbråck i ländryggen i januari, och funderar nu över hur jag ska agera i framtiden. Enligt anteckningar från...
Svar
3
· Visningar
283

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp