Bukefalos 28 år!

Shoppat något på sistone! Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

KL

Hade jag inte haft tatuering att betala denna månad och bilförsäkring nästa så hade jag LÄTT köpt hem dessa, så snyggaaaaaa:
130231_01.png
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

Hehe! :D Nu när du säger det så... :angel:

Näe, jag ska tatuera in Sofia/visdom på alviska (Idhrenniel), samt ett mönster av grenar och löv som "klättrar" upp på axeln. Texten kommer alltså sitta en bit under mitt vänstra nyckelben :)
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

Hehe! :D Nu när du säger det så... :angel:

Näe, jag ska tatuera in Sofia/visdom på alviska (Idhrenniel), samt ett mönster av grenar och löv som "klättrar" upp på axeln. Texten kommer alltså sitta en bit under mitt vänstra nyckelben :)

Såg din bild i kreativitets-tråden, ser riktigt fint ut! Bra val av ord dessutom :);)

/Sofia
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

Hehe, vi kan ju alltid säga att det var för din skull jag tatuerade in namnet :D

"Vad står det?"
"Sofia!"
"Jaha, för vem då?"
"Njae asså, en tjej på ett forum bara..."

:D

Tack förresten!
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

Hahaha! Oslagbart! :rofl:

Det roliga är att jag för tre år sedan tatuerade in ditt namn på låret :o:p:angel: Coincidence? I think not. :cautious:





:D
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

Jag hoppas verkligen inte att dina föräldrar är döpta till Mod och Styrka, för då börjar detta bli riktigt otäckt :D
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

*kl*

I lördags skrev vi på kontraktet till nya lägenheten, så det har självklart firats med lite shopping.:d

Superfräsch begagnad soffa för 600kr. Att min underbara V70 fick plats med hela alltet i en vända gjorde att köpet blev extra lyckat!
1897946_10151876764001510_689799728_n.jpg


Vardagsrumsmatta:
45202866full.image.ashx


Samt begagnad sängstomme med madrass som vi får gratis mot avhämtning, men den får vara med ändå.:D
svelvik-sangstomme__0159279_PE315717_S4.JPG


Har även beställt hem fina lila soffkuddar och lila gardiner, mumma!
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

Verkligen snygga! Har du klämt på dem? Undra om det är bra, slitstarkt tyg eller bara nån tunn historia.
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

Det har jag tyvärr inte gjort men ska nog kolla på dem i veckan - har trots allt hööks i min stad
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

Hallelluja vilken smärttröskel du måste ha! Fint blev det. :)

Angående byxorna så har jag också Hööks här men inga andra ärenden dit alls, kommer troligtvis glömma att åka dit. :p De ligger iaf i samma prisklass som de billigaste modellerna som olika friluftsmärken, om tyget är lika trist kan jag bara motivera köpet med "fina" då jag redan har ett par väldigt liknande byxor. :p Dessa kanske vinner på att vara mer designade för kvinnor, dock.

Letade apråpå det efter arbetsbyxor för kvinnor och de enda jag hittade låg på +800 kr!! För arbetsbyxor att smutsa ner, fläcka ner och ha sönder! Finns ju för kvinnor på Jula för billig peng men de ser ut att vara skurna som herrbyxorna, men är ju rosa. :banghead: Plus att de är dyrare än herrbyxorna men ser likadana ut. Logiken.
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

Ja, jag har rätt skaplig smärttröskel faktiskt :D

Ja, jag har ju egentligen två par arbetsbyxor - ett par jag fått från morfar och ett par jag fått från skolan. Men dessa var ju lite fina :angel:

Dyrt!! :eek: De brukar ha ganska billiga kläder på Lantmännen Ullared dock, kollade på reflexkläder där innan jag bestämde mig för att köpa från Börjes, men det är ju också mest herrmodell... För mig funkar det för jag har ju kroppsform som en man (:banghead:), men det är väl kanske inte jättekul om man har lite kvinnligare former :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
Svar
18
· Visningar
378
Fritid Börjar ny tråd då den gamla blivit låst :) Syr rätt mycket nu, då jag lovat mig själv att beta av minst 15 projekt innan jag köper nya...
27 28 29
Svar
576
· Visningar
29 466
Senast: monster1
·
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
63 64 65
Svar
1 297
· Visningar
50 799
  • Låst
Dressyr Startar en ny tråd eftersom den förra blev full :)
100 101 102
Svar
2 022
· Visningar
180 450
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp