Bukefalos 28 år!

Shoppat något på sistone! Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

Nej midjan funkar aldrig för mig. :( De är alldeles för små i midjan och jättelånga i benen, och så är det väl meningen att de på mig verkligen ska sitta i midjan. Dvs kanske 1 dm högre än var mina byxor normalt slutar. :p De blir dock för små även där på min smalaste punkt. Har ett par som passar i midjan men de är så jävla stora i grenen och benen att jag hatar att ha på mig dem, så obekvämt!

Har två par arbetsbyxor som inte passar nåt vidare så jag har snickrat i mina Fjällrävenbyxor som kostar en bit över 1000-lappen... :cautious: Känns som att jag gärna slutar med det innan de faktiskt går sönder, plus att jag ska börja måla/tapetsera snart. Är ju samma sak med Garden Girl, trädgårdskläder för kvinnor. Många plagg är fina och smarta men DYRA. Speciellt Julas tjejkläder tar definitivt fulpriset. :wtf:
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

KL

Denna hamnar snart hos mig :love:
0002075_galaxy_s4_plus_4g.png
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

Mirre: Bra val av telefon, Samsung rocks! :D

LindgrenV: Inte lika bra val av telefon (:p), men satan i gatan vilken fin tatuering!

Cydonia: Supersnygga inredningssaker, blev lite förälskad särskilt i sängen! Kan du inte lägga in lite bilder när det är inrett och sådär? Finns en bildtråd på Hem & Hobby t.ex.... MVH Inredningsnörden som inte har något att inreda själv och därför lever på andras lycka ;)
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

Då jag fortfarande har 15 kg kvar till min vanliga vikt så är det minste sonen här hemma som får saker och denna kom igår :love::love:
(hoppas den passar till sommaren när vi åker V8 :p )

rm13_xlarge.jpg
rm13_xlarge.jpg
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

kl

Jag har belönat mig själv med lite shopping!

image3xl.jpg


Jag har en strikt "inget hundgodis"-regel i min nya kappa, därför blev jag så himla glad där jag hittade den här för typ inga pengar alls!
image1xl.jpg


opi-top-this-set-of-3-top-coats-d-20131003131421643~295041.jpg


image4xl.jpg


Daisy-Street-Embroidered-Sweatshirt-3-532x850.jpg


asos-navy-midi-wrap-tulip-dress-product-1-12061789-199543260_large_flex.jpeg


asos-black-crop-trousers-with-clean-waistband-product-1-11752753-687839419_large_flex.jpeg


asos-midi-dress-with-ruched-side-in-mono-print.jpg


asos-batwing-shift-dress-in-abstract-architectural-print.jpg


image1xl.jpg


image1xl.jpg



Dessa såg så sjukt bekväma ut att jag var tvungen att köpa dem, även om babyrosa underkläder inte är riktigt min grej:
image1xl.jpg
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

Ser ut att vara mycket bra shopping så jag godkänner! ;) jag har Essies matta top coat, och det är rätt kul :)

Tappade på tal om nagellack precis ett rätt ner i kullerstensgatan. Så jag har nu färgat en av Götets gator rosaglittrig. /bitter

Vilket är det glittriga lacket förresten?
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

Snygga grejer, gillar bh:arna väldigt mycket!

*kl*

Impulsbeställde två par träningsbyxor och överdragskläder att ha över träningskläderna inatt, får se om jag gillar grejerna. Det tajta paret är keepers, har ett par redan och älskar dem. Aldrig testat träningsbyxor med lösare passform med tänkte att det kanske kan vara skönt på yogan. Och överdragskläderna ska bara vara varma, mysiga och lätta att slänga i tvätten.

147986_001.jpg


151018_002.jpg


142558_001.jpg


138507_001.jpg
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

Åh nej! Stackars dig :( Jag har färgat min mammas badrumsgolv rött, var ett helvete att få bort (finns lite kvar i skarvarna).

Det är Snowflakes in the air, får se om det är något att ha! Paketet kostade 17 pund, vilket kändes rätt prisvärt då jag ville ha de andra två :)


Undret:

HURTBULLE!
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

Hehe, när jag var liten så fick jag tag på mammas röda nagellack när min barnvakt tog en tupplur. Efter det var våran micro (och diverse andra pinaler) vackert pyntad resten av sitt liv :angel:
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

Hehe, när jag var liten så fick jag tag på mammas röda nagellack när min barnvakt tog en tupplur. Efter det var våran micro (och diverse andra pinaler) vackert pyntad resten av sitt liv :angel:

:D :D :D

Vår micro ser hemsk ut (efter min incident med vetekudden), jag kanske skulle ge den en omgång :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Börjar ny tråd då den gamla blivit låst :) Syr rätt mycket nu, då jag lovat mig själv att beta av minst 15 projekt innan jag köper nya...
27 28 29
Svar
574
· Visningar
29 150
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
63 64 65
Svar
1 288
· Visningar
49 532
  • Låst
Dressyr Startar en ny tråd eftersom den förra blev full :)
100 101 102
Svar
2 022
· Visningar
179 974
Senast: Ninnurur
·
Trädgård & Växter Vi har trädgård och rumsväxter och paletter på forumet, men visst måste det finnas pelargonsamlare här också?! Jag skulle absolut inte...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 406
Senast: Masqueradee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp