Bukefalos 28 år!

Shoppat något på sistone! Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

Gud vad jobbig du är... Vill ha ett par liknande sådana där byxor, vet inte om jag vill ha knapparna bara då jag alltid kommer ha tröjor över.

Ingen annan som vet byxor med riktig hög midja?
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

Pieces funky highwaist leggings ser väl ut ungefär exakt som dom där fast utan knappar ;) dragkedja bak i ryggen. Älskar mina, har både i svart och beige :)
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

Rekommenderar med den modellen, har de i lite olika färger.

Annars har Halens i hög modell med dragkedja där bak. Är med sköna.
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

null_zps265b3d61.jpg


5 nya baströjor i höstens färger.
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

*kl*

Tänkte rensa lite bland sminket hemma eftersom en stor del antagligen till och med bör slängas. Passade således på att beställa från Elf nu när de hade 60% på allt. Blev två paletter med concealer, fem sminkborstar, 48 ögonskuggor, ett rouge, fyra uppsättningar lösögonfransar, en pincett och två läppstift. Allt för överkomliga 180 kr.
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

kl

Har köpt en massa smink från Elf (tack Undret ;)).

Men den första anledningen till att jag kom in i tråden är denna;

0001251_galaxy_s4_vit_300.jpeg


Beställd och på väg :D
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

Det där med 60% kom så lägligt på elf. Lade också en beställning där igår. Blev en ögonskuggspalett med 100 olika skuggor, en ögonskuggsborste jag inte redan har (har ju redan en liten samling) två läppennor, två glitter eyeliners. Det fick räcka, sedan köpte jag favorit mascaran billigt på Maxi:
167723665_d49b7798-b320-43ea-990e-1c1f5606fc41.jpg

Lärt mig använda den och nu vill jag aldrig byta! Dessutom tål jag den (hej hej allergisk mot allt) och den är lätt att tvätta bort.

Däremot vågade jag inte mig på några hudprodukter från elf, just för att jag är så hyper känslig så håller mig till make up store, köpte en liquid foundation där i från också. Brukar blanda deras matta och den andra. Eftersom jag har torr men fettig hy:p

Sen beställde jag ett två par lösögonfransar från Red Cherry:
101__2.jpg

203__1.jpg


Hört väldigt bra om dem så hoppas de är av bra kvalitet!
 
Senast ändrad:
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

Vad bra! Tänkte först att storleken skulle var ett problem men å andra sidan har jag inte något för mig som kräver en liten telefon :D Åååh tycker den kan komma NU!
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

Och där gick 180 kr till elf! Ca 500 har redan gått till Nelly den här löneperioden, fast de borde iallafall komma snart.
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

kl

Kan vara så att jag precis köpte en Macbook Air 13" :nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Min nuvarande dator är en PC, hur ska jag lyckas lära om mig??
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

Det går jättelätt. Särskilt om du haft de senaste versionerna av Windows, då de är typ Mac OS-kopior.

/Mac-kär
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

Det går jättelätt. Särskilt om du haft de senaste versionerna av Windows, då de är typ Mac OS-kopior.

/Mac-kär

Nja, Mac OSX är typ tusen gånger mer lättanvänt än de senaste versionerna av Windows ;)
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

+ vlmf

Tack, det låter bra! Jag giller egentligen min nuvarande men den har börjat hänga sig och känns sååå seg så efter lite påtryckningar från alla Apple-fantaster så blir det en Mac! Jag har ju både iPhone och iPad så så svårt ska det väl ändå inte vara:D
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

Det går! Fick en MacBook air 13" i studentpresent, efter att ha haft PC med Windows 7 senaste åren. Det enda jag inte lärt mig än är hur man gör med bilderna - och hur man för över dem till en extern hårddisk :cool:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
3 206
Fritid Börjar ny tråd då den gamla blivit låst :) Syr rätt mycket nu, då jag lovat mig själv att beta av minst 15 projekt innan jag köper nya...
28 29 30
Svar
581
· Visningar
30 356
Senast: sthu
·
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
68 69 70
Svar
1 387
· Visningar
55 012
Senast: Scandi
·
  • Låst
Dressyr Startar en ny tråd eftersom den förra blev full :)
100 101 102
Svar
2 022
· Visningar
181 703
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Oseriös avel 2023
  • Matskålar utan nickel

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp