Bukefalos 28 år!

Shoppat något på sistone! Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

kl

Lite rea-shopping

Vit t-shirt från Esprit
N29935_100.jpg


Shorts från North Bend
2200104844250_F.jpg


Klänning från Nanso (jag har kikat på den hela sommaren men tyckt att 65 euro varit alldeles för saftigt för en bomullsklänning, men nu var den nedsatt till 40 euro så då kunde jag inte låta bli)
na-01-20935-0955-1_large.jpg


Impulsshoppade också ytterligare en klänning, 10 euro var för billigt för att låta bli :p
Line_Collection-Naisten_mekko-1854140_malli.jpg
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

Åh så fina ni är, du och klänningen! :love:
Den är verkligen perfekt på dig!
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

kl

Jag har shoppat lite nya skor.

9958434996254.jpg




9958437290014.jpg


9959412138014.jpg


9958414614558.jpg




Köpte även 2 par skor till tösen. Jag klagar inte, 6 par skor för 396 kr.
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

Du borde vara jätteglad - och jättestolt :love:


KL

Jag har bränt 4000:- på Gekås precis... Någon som vill att jag spammar tråden ? :angel:
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

Du skulle sagt till att du skulle neråt hit, hade kunnat komma dit och träffa dig ju :)
Men ja, spamma på!
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

Åh jag har shoppat massor det sista, men glömmer alltid att lägga in i dessa trådar, läser bara om andras shopping och sen försvinner det ur minnet! :o

Fick hem dessa för några dagar sen, superbekväma och supersnygga, lite lagom diskreta och den perfekta nyansen för sommarfester! :):love:
(Dom är lite högre än vad det ser ut som, 8,5 cm tror jag det var och sen såg jag nu att datorn gör att dom ser hemskt mörka ut, mycket mer nude/beige "live")

1012346_10151689852128180_1733031977_n.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

KL

En sån här har jag och pojkvännen köpt ihop. :D Vår första gemensamma pryl, haha :)

Samsung-Galaxy-Tab-2-10.1-16GB.jpg



Shoppade även tre par jeans på jc för hela 474 kr, haha :D
Ett par grå shorts på hm samt en bikini som var på REA på HM, men jag hittar inga bilder på kläderna.
Nöjd iaf! :)
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

KL

Det är inte stök, det är "bara" alla miljoner prylar jag fått hem från Ullared :p

img_6094_51de968e9606ee180ae63191.jpg
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

Nämen, har ni skaffat en liten bebis?! Grattis och lyckönskningar med den lille gemensamma krabaten! :D
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

Är det en sportbh jag ser? Blå/rosa, i sådana fall: Ut och spring och när du kommer tillbaka skriver du recension och din kupstorlek:p

(älskar blå/vita tröjan btw)
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

Japp! Den är heeeeelt amazing!! Jag har 75D, och det är den bästa sportbh jag haft, sitter så stadigt och bra! :love:

Blåvita tröjan är nog favoriten också av kläderna, den och jeansen som var sjukt sköna och satt skitbra!
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

Mkt fina prylar, älskar den lilla brickan med vita blommor!


Jag förälskade mig i denna långklänning från Gina, ska bäras imorgon på kvällens grillning+kroghäng. Våga långklänning! *peppar mig själv*

 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

Jag gillar den också, ska bli kul att fota fräscha bilder med den som underlägg! *fåttmassoravblogginspiration*

Jättefin klänning, långklänning är fab!
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

Åh så fin klänning! Och åh så fin du är i den! Du är så jäkla vacker och fin Nypon! :love:
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

Åååh tack snälla fina du :love:
Vad glad jag blir, speciellt när det kommer från någon så fin och snäll som du :)
 
Sv: Shoppat något på sistone! Del 6

Åh, gulle! :)

Jag behöver höra att jag är snäll, för jag får så ofta höra att jag är arg och jobbig. :p haha
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Börjar ny tråd då den gamla blivit låst :) Syr rätt mycket nu, då jag lovat mig själv att beta av minst 15 projekt innan jag köper nya...
27 28 29
Svar
574
· Visningar
29 167
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
63 64 65
Svar
1 291
· Visningar
49 816
  • Låst
Dressyr Startar en ny tråd eftersom den förra blev full :)
100 101 102
Svar
2 022
· Visningar
180 106
Senast: Ninnurur
·
Trädgård & Växter Vi har trädgård och rumsväxter och paletter på forumet, men visst måste det finnas pelargonsamlare här också?! Jag skulle absolut inte...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 408
Senast: Masqueradee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp